dilluns, 22 de juny del 2026

VIROLOGIA


En aquestes pàgines ja sabeu que estem sempre disposats a aportar cultura i ciència, perquè saber ens fa lliures, i a nosaltres ens excita més indagar en la veritat que creure’ns les mentides. Avui, portaré a escena la virologia, la ciència que estudia coses que no existeixen, però a la qual les bagasseries jesuïtes han dedicat una branca de la medicina: l’art científic de matar i delmar sense que es noti. Tanmateix, cal dir que si bé la virologia estudia coses que no existeixen – mentides, per a lluitar contra les quals, els jueus inventen verins molt eficaços i segurs -, sí que és cert que ‘virus’ és un terme provinent del llatí que significa verí, i si bé la virologia és la idiòcia científica que s’ensenya a les bagasseries jesuïtes seguint les instruccions de les fàbriques de la mort o farmàfies, sí que seria possible de tenir una ‘virologia’, una especialitat dintre de les ciències socials, com ho veurem en l’instructiu capítol d’avui. El qual capítol, conclourem amb una exposició de casos concrets que demostren que els virus no són res microscòpic, sinó uns éssers repugnants i malèfics, i quins efectes produeixen quan contaminen gent sana o mig malalta. De fet, entre els més avançats sociòlegs vírics, uns estudis encara molt prematurs, segons l’oficialitat de la criminocràcia, roman la ferma convicció que entre els virus i les rates de claveguera hi ha una relació molt important; amb les altres ratetes no, que ja sabeu que si no matiso les ratetes s’enfaden i m’envien cartes de protesta. Pobretes ratetes i hàmsters!

Comencem amb aquesta brillant ciència que estudia el que no existeix i dissenya verins per a combatre les pròpies mentides. La prova irrefutable que no existeixen virus com a éssers microscòpics amb mala llet i l’ànsia de matar-ter perquè sí, és que si no te’ls creus, desapareixen. Recordem que després del genocidi Covid, implementat per centenars de milers d’assassins avui en llibertat i no ajusticiats, quan la gent va deixar de creure les mentides dels assassins, fossin polítics, cagaguano, deficients mentals amb títol de bagasseria o l’Organització de Matances Sionistes (OMS), la plandèmia va remetre. Doncs, tots encara teniu presents els esforços criminals per a sembrar el terror amb el ‘hartovirus’ (espireu la hac) i el norovirus, que a això es dedicaren els limitats racionals dels cagaguano com els assassins del Ministeri de l’Extermini de l’ínclita Moni, la taradeta que per a pensar es posa les ulleres, una mena d’exocervell de l’animaló; doncs bé, el cas és que com ningú no s’ha cregut la mentida, la mentida ha remès. No em direu que els genocides no són llestos!

https://t.me/laquintacolumna/45381

D’altra banda, l’opció be de l’Organització de Matances Sionistes (OMS) amb l’Ebola, per tal de matar negres, tampoc no ha resultat, i els congolesos s’han adonat que aquesta agència internacional per a l’extermini, els està enverinant, un fet que l’OMS realitza sistemàticament des de fa dècades:

https://t.me/resurgente2020/72296

De tota manera, vist que el genocidi no pot ser en massa, els criminal han optat per l’enverinament sibil·lí dels nens mitjançant verins intranasals que permeten que els tòxics jueus assoleixin de superar la barrera hematoencefàlica i d’entrar al cervell per a malmetre el sistema neuronal dels menors, una passió que ja sabeu que ve amb l’ADN sionista.

https://t.me/c/1168730878/585454

QUALSEVOL INTERVENCIÓ MÈDICA CONTRA LA

 VOLUNTAT DEL PACIENT ÉS UN CRIM DE LESA

 HUMANITAT,

I EL CULPABLE ES CONVERTEIX EN REU D’INTENT 

D’ASSASSINAT,

I SI MATA ALGÚ, EN ASSASSÍ DE MASSES.

Tanmateix, ja sabeu que els excrements amb toga estan per a emparar els criminals, i per això, malgrat els centenars d’especialistes mèdics que han denunciat els verins letals fabricats per Gates i els seus socis criminals jueus sota l’empara del goril·la jueu de l’OMS, adoptat pel psicòpata que abans dissenyava virus informàtics per a robar millor, mai no gosen obrir una investigació com demana a crits l’exercici de la justícia, perquè, o bé els fabricants dels verins són tots una colla d’assassins que haurien de ser ajusticiats, avui, sense necessitat de judici; o els qui els acusen del que no són, pobrets innocents, haurien de rebre molt serioses sentències per desprestigiar els genocides professionals. Tanmateix, els excrements enganxen les mandonguilles a les punyetes i romanen ben contents, que la labor és digna de ser lloada.

https://t.me/c/1168730878/585468

https://t.me/c/1168730878/585469

ÉS CURIÓS QUE ELS ORGANITZADORS D’AQUEST

HOLOCAUST

SIGUIN ELS FANS DEL CONTE DELS CONTES !

Després de passar per aquesta ciència que investiga, analitza i tracta el que no existeix, passem a la veritable virologia: la virologia social, aquells virus letals que estan tan agermanats amb les rates de claveguera. Us enllaço a un treball d’investigació prou útil com a introducció a aquests virus letals i com actuen:

https://t.me/c/1168730878/585586

Els rabins vénen a ser com les reines de les arnes. Vegeu un espècimen d’aquests i les reflexions que fa tenint molta cura de deixar els goyim de merda – nosaltres – com el que som:

https://t.me/c/1168730878/585611

AIXÒ US POT SEMBLAR ODI,

PERÒ ELS VIRUS NO ODIEN, QUE SÓN BONS.

MATEN, DELMEN, DESTRUEIXEN, SOSCAVEN TOT EL QUE

 ÉS BELL I SA,

PERÒ SÓN POBRETS I BONS.

Una de les soques més perilloses i tarades d’aquests virus és l’anomenada Bibi, un virus veritablement letal, i que ningú no s’explica com no ha estat erradicat. En un esplèndida tasca d’investigació social, hi ha hagut un magnífic treball de recerca que ha aconseguit de filmar les relacions del virus en qüestió amb el seu ADN:

https://t.me/c/1168730878/585481

Aquests virus socials que tenen ascendència jueva exclusiva poden tenir efectes devastadors per a les víctimes. En el següent vídeo comprovareu com la incubació i ja no dic el despertar d’aquests virus, poden comportar de convertir dones sanes, estables i llestes dintre del possible, en putes barates, una altra passió destructora d’aquests malèfics virus, tots - això sí, per casualitat -, d’origen judaic:

https://t.me/c/1168730878/585494

Els experts sociòlegs en virologia han descobert que aquests bestioles antropomorfes són capaces d’inocular el mal allà on es troben. Aquí tenim un d’aquests monstres, una ‘virusa’ casada amb un ‘virus mafiós’ i que entre els dos (el virus per sort es va morir fa un temps) han dut a la glòria el pallasso de Sió, el patètic comediant de pa sucat amb oli, per més que els jueus l’anomenin el Gran Pastanaga:

https://t.me/c/1168730878/585554

Hi ha discussió entre els experts sociòlegs en virologia letal si les ‘viruses’ són més perilloses que els virus, però, sincerament, jo crec que no hi ha diferència, és com comparar les bandes criminals PP i PSOE, que la mateixa substància d’excreció són. Vegem alguns països que comencen a disparar alarmes per la localització de focus preocupants de virus reals: els antropomorfs i amb així com una tirada a nassuts:

El virus a Colòmbia:

https://t.me/c/1168730878/585582

El perillosíssim virus que un tarat amb esquizofrènia paranoide ha estès per tot el país a l’Argentina:

https://t.me/c/1168730878/585436

https://t.me/c/1168730878/585566

COM VEIEU, AQUEST VIRUS PROVOCA FEBRES ALTES

 (FOC),

EIXUGA EL COS D’AIGUA I EL CONQUESTA

 DE MICA EN MICA,

MATANT TOTA CÈL·LULA VIVA,

COM EN L’ACME DE PALESTINA.

Després, hi ha una mena d’infiltració vírica, per la qual, el virus es torna mimètic i resulta molt difícil de ser descobert, encara que en el següent i brillant treball de sociologia vírica es demostra la magnitud de la traïció d’aquestes bestioles, com malbaraten l’energia del cos que posseeixen, i com finalment, el virus mimètic s’apodera de totes les cèl·lules. A aquesta tòxica producció emanada del pla Kalergi, a Soroslàndia se la coneix com a la soca SAPI:

https://t.me/c/1168730878/585439

AIXÍ OFEGUEN L’HOSTE, ESCAMPEN EL MAL,

I ELS POLÍTICS – UNA MENA DE VIRUS ESCLAUS I IDIOTES -

S’ENRIQUEIXEN AMB LA INFESTACIÓ.

Avui, cal parlar d’un d’aquests virus esclau i idiota, que en la ciència de la sociologia és conegut com a la puteta britànica, la qual ha dimitit. Vegeu aquest document d’investigació insòlit que certifica la pròxima apoptosi de la cèl·lula tòxica i com al final de la diarrea, la puteta s’emociona en recordar els paràsits amb qui conviu, la dona i els fills, tots jueus:

https://t.me/resurgente2020/72305

https://t.me/ULTIMA_HORA/34472

I dos brillants comentaris de sociòlegs experimentats:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34472?comment=332374

https://t.me/ULTIMA_HORA/34472?comment=332396

A aquesta puteta tarada inoculada de judaisme fins al moll dels ossos, és molt probable que ‘li’ hagin decidit que renunciï perquè els amos estaven en un compromís, i així, la dimissió d’un dels més grans traïdors de la Gran Bretanya i ‘l’insigne’ protector de 13000 violadors de nenes britàniques, ocupa les portades dels papers higiènics i aconsegueix que sigui oblidada la comissió parlamentària que havia d’investigar la influència de les rates de claveguera a la política de la nació:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34481

https://t.me/ULTIMA_HORA/34482

I QUE HI HAGI GENT QUE ELS ODIÏ,

ELLS, QUE MORIREN SIS MILIONS,

DELS QUATRE I MIG QUE HI HAVIA A EUROPA,

I ENCARA ELS SOBRAREN MILIONS

PER A COBRAR LA PENSIÓ VITALÍCIA DELS ALEMANYS !

(Si n’havia de ser de dolent el pintor austríac,

que inventava jueus per a matar-los!

I no com els jueus, que no inventen,

sinó que maten tot el que es mou.

Que són així de bons i filantrops, pobrets!)


Per anar acabant, cal fer esment que el Tribunal Suprem de la Immundícia ha condemnat els paràsits i criminals Ábalos i Koldo a penes importants - que val a dir que no compliran - per tal d’encobrir els veritables culpables de l’estafa dels morrions que tan bé coneix el criminal i MHFGDP, com la tercera autoritat del país.

https://t.me/c/1168730878/585509

https://t.me/c/1168730878/585527

COM VEIEU A LA FOTO, A L’URINARI TOTS SÓN

 CRIMINALS.

Val a dir sobre aquest assumpte, que Aldama, el mafiós que ha traït la trama, ha estat condemnat a quatre anys, però que no els complirà per la col·laboració amb la Justícia; la qual cosa demostra el nivell de corrupció del dret. Fixeu-vos que un traïdor rep la recompensa de l’estament judicial, jo suposo que deu ser per empatia professional, ja que d’altra manera no s’entén. Si estàs inculpat, pots dir tot el que saps o callar-ho, però negociar que ‘si jo declaro en contra dels meus socis criminals se’m serà reduïda la pena’, no cal ser un linx, per a veure-hi la proximitat d’ambdues màfies criminals.

D’altra banda, el jutge Peinado ha obert diligències i acusació contra el pederasta i marit del més gran criminal de la història de les Espanyes, tot insinuant que els tarats amb pistola podrien ajudar el pederasta a fugir. És clar que això ho diu perquè es jubila i no li tocaran la pensió, i al capdavall, l’hereu del cas, deixarà sense efectes les gestions de Peinado, que així és com funciona una criminocràcia:

https://t.me/resurgente2020/72303

https://t.me/resurgente2020/72304

HI POSES DONES I TOT ES PODREIX, ÉS CURIÓS.

https://share.google/TCXa0IiWZgCRAQ4jd

Quant a la confiança del jutge en els tarats de les pistoles, vegem imatges d’aquests animals que arribat el moment hauran de ser engarjolats de per vida per tal de mantenir la seguretat als carrers, com ha fet Bukele amb les maras, perquè no hi ha la mínima diferència entre els sicaris de les bandes criminals salvadorenyes i els mamarratxos d’aquí, fins i tot, comparteixen llengua i manca d’empatia:

https://t.me/c/1168730878/585608

https://t.me/c/1168730878/585618

COVARDS, PINXOS, ANALFABETS, ESCÒRIA,

SICARIS DE MAFIOSOS I TRAÏDORS.

FEM UN MONUMENT ALS TARATS AMB PISTOLA

O ELS CONSTRUÏM UN AUSTER MANICOMI ?


TANMATEIX, LA JUDICATURA I SES EMINÈNCIES

ENCARA NO HAN OLORAT QUE LA CRIMINOCRÀCIA

ÉS UN RÈGIM CRIMINAL

INTEGRAT PER DIVERSES FACCIONS MAFIOSES,

POBRETS !

POTSER SERÀ PERQUÈ ELS NOMENEN ELS CAPOS

DE CADA UNA DE LES ORGANITZACIONS CRIMINALS ?


I concloc amb una notícia, que no sé si és veritat, però que em crec i que demostraria fins on pot ser de criminal el genocida de la Covid i avui MHFDGP Salvador Illa, inexplicablement, des d’un punt de vist ètic i de justícia, viu... inexplicablement:

https://t.me/c/1168730878/585502


AQUELLS PAISATGES AMB MILERS DE CREUS

RETALLADES SOBRE L’HORITZÓ,

DONEN TANT DE SENTIT A LA POLÍTICA !

divendres, 19 de juny del 2026

CRISPETES


Històrica’ imatge del pallasso del Circ de Sió, acompanyat de la puteta dels Rothschild que no ens vol ensenyar l’artefacte del marit, signant el memoràndum que, suposo, li permetrà de continuar especulant amb el petroli, a ell i als seus amics i col·legues criminals:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34373

El president iranià, sense putes al costat, però amb banderes i aiatol·làs diversos:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34374

VOSALTRES COMPREU CRISPETES,

QUE EL SEGON ACTE ÉS A PUNT DE COMENÇAR.

https://t.me/ULTIMA_HORA/34419

AI, VES!

Quines coses! I es veu que els jueus han donat ordres als seus mercenaris musulmans perquè estiguin preparats, perquè els jueus sempre estan amatents d’allà on cal fer el bé mitjançant el terrorisme, especialitat ‘clínica’ que dominen com ningú:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34379

La veritat és que ja m’estranya que els jueus no hagin convençut el pallasso de gestionar-se un altre atemptat, això sí, sense que aquest falli. No sé si el pallasso segueix el guió o fa veure que va a la seva. Per això, no m’estranyaria que els jueus decideixin de reformar la colònia i enviar a l’atur etern el pallasso, per a nomenar en Jared Kushner de president, o a la Ivanka com a hereva del tron o, fins i tot, a la Melania, l’amiga d’Epstein. El cas és que, com molt bé explica aquest comentari, els iranians estan desmuntant els números del pallasso, i si els surt bé, els jueus podrien restar en una situació prou incòmode a la colònia, en la qual, ja hi ha molt d’esclau que els té ganes, als bons:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34422

Lògicament, els jueus quan foren assabentats de l’actuació del pallasso (no sabem si seguint el guió o víctima d’algun dels seus atacs esquizoides) els va entrar la síndrome d’abstinència i per això, exercint la bondat i la filantropia que tots els seus veïns els reconeixen des de 1948, han atacat El Líban i hi han mort una cinquantena de goyim àrabs, i a la nit, dormiran com uns socs:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34423

https://t.me/c/1168730878/584778

https://t.me/ULTIMA_HORA/34424

A l’altra guerra dels pacífics jueus, prou que l’exèrcit criminal per excel·lència, l’OTAN, a les ordres del sionisme, ha augmentat la dosi de coca al nan genocida, i aquest, amb l’ajut de tots els aliats jueus europeus (la puta dels Rothschild a França, la violadora anglesa i el Pinotxo alemany, com a puntes de llança), han bombardejat Moscou. Val a dir, que si Rússia no esborra Ucraïna del planeta és perquè no vol. I les relacions de Putin amb els jueus semblen que adquireixen cos, i que del que es tracta és de matar tants milions d’eslaus com sigui possible. I afirmo això, perquè ningú no em farà creure que és impossible de matar la rata ucraïnesa amiga de tots els gossos castrats i les putes inútils i idiotes dels jueus a Occident. Només amb fer-li arribar coca adulterada, el liquides. Ves!, si n’és, de fàcil! I no seria un crim, sinó una mena de suïcidi, com quan les rates es moren per la ingesta dels verins. Ara és de suposar que els russos faran un gran atac contra Kíev i altres indrets per tal d’augmentar la brillant xifra de morts inútils en la guerra més idiota de la història de la Humanitat, finançada, promoguda, esponsoritzada i dissenyada pels bons, els de la raça elegida, els racistes supremacistes i enemics de la Humanitat que tots reconeixem com els bons, els pobrets! Vegem unes imatges que ens il·lustren quant a aquestes animàlies infernals. Primer, dues rates de rang, o sigui, rabins, ens expliquen amb amor el que és el seu odi visceral i el plaer que els provoca matar:

https://t.me/c/1168730878/584701

QUI POT DUBTAR AVUI QUE EL PINTOR NO S’ERRAVA ?

Tot seguit, més d’aquestes bèsties amoroses que ens volen matar a tots o esclavitzar-nos perquè en la seva paranoia esquizoide asseguren que el mateix Diable els ho va prometre. Aquí teniu una ‘simpàtica’ cagaguano jueva fotent-se de les víctimes de la xarxa de violadors de Starmer, majoritàriament pakistanesos, que és de suposar que han de ser molt del seu gust:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34411

QUAN DIC QUE LA LLÀSTIMA ÉS QUE EL CONTE DELS 

CONTES NO FOS VERITAT,

I QUE NO ACABÉS COM HAVIA D’ACABAR, BÉ.

NO M’EQUIVOCO.

QUAN GUANYA EL MAL, EL MAL ES PERPETUA.

Per als més menuts, un resum dels nostres amics els assassins inveterats, en dibuixos, perquè convé que les noves generacions s’ensinistrin en la detecció de les forces infernals:

https://t.me/c/1168730878/584782

HI HA MÉS NINOTETS D’AQUESTS

AMB MÉS MALDATS,

PERÒ NO CAL TRAUMATITZAR ELS MENORS.

Fins i tot, nens i nenes, heu de saber que la Gran Prostituta de Roma és una mena de santuari de delinqüents dirigits pels Rothschild, la banda de les bandes. Així, el darrer dels mamarratxos jesuïtes al servei dels jueus, és aquesta cosa que es fa dir Lleó XIV, i que sembla talment el Papa del Monstre dels Inferns. Vegeu-lo com es declara defensor de la idiòcia climàtica que permetrà els jueus l’extermini de masses de pobres i la destrucció de les societats avançades:

https://www.google.com/amp/s/elpais.com/clima-y-medio-ambiente/2025-07-09/el-papa-llama-a-la-conversion-de-quienes-aun-niegan-la-urgencia-del-calentamiento-global.html%3FoutputType=amp

Lògicament, com a bon servidor de Satanàs i del seu poble elegit, com qualsevol puta tarada europea o occidental, la violació de nens és una cosa que també el posa:

https://t.me/c/1168730878/584716

Evidentment, el deixeble de Satanàs ha de servir els interessos sionistes, i per això manté estrets vincles d’amor i fraternitat amb la religió de la pau fundada pels jueus per a la destrucció dels cristians, els representants de la qual han sembrat de violacions i atacs a ganivetades les nostres comunitats pel nostre bé:

https://t.me/c/1168730878/584719

Mentre aquest criminal disfressat de Papa va fent l’idiota pel món, els veritables cristians han de fer missa armats amb metralladores:

https://t.me/c/1168730878/584718

Per concloure aquesta classe de religió, recordem aquest mamarratxo quan animava la gent al suïcidi perquè aquest era el desig dels seus amos maçons i jueus:

https://t.me/c/1168730878/584720

ON HI HA NOMÉS L’OLOR A JUEU

LA CORRUPCIÓ ES CONVERTEIX EN PUTREFACCIÓ.


L’ODI AL JUEU ÉS L’EMOCIÓ MÉS DIGNA,

PERQUÈ ODIAR EL MAL, ÉS DIGNITAT.


Abaixarem la persiana a Soroslàndia, aquest claveguera on ens fan viure com a rates els paràsits, els lladres, els mafiosos i els assassins i genocides. Vegem el bo del genocida i MHFDGP Salvador Illa, l’assassí cruel de 30000 ancians indefensos i l’enverinador de desenes de milions d’espanyols, dels quals ja n’ha exterminat un quart de milió, de moment, perquè els verins jueus són com els verins de les rates, d’efecte retardat, ja que entre les rates es comenten les coses. Doncs, aquest criminal malda perquè Caganbúrria recuperi la llibertat que ens va atorgar Almansor:

https://t.me/c/1168730878/584650

SI TOTS APRENEM L’ÀRAB,

TOTS EN ENTENDREM.

MÉS LÒGICA, IMPOSSIBLE.

D’altra banda, els excrements amb toga continuen fent mans i mànigues per a facilitar la llibertat dels criminals de les màfies polítiques, i van obrint nous expedients per a distreure el personal i que tot romangui en res, perquè sempre hi haurà algú que oblidarà un termini i, gràcies a Déu, l’excrement amb toga alliberarà el criminal i gaudirà de la puta cara, la coca pura, el nen tendre o els esplèndids sobres tacats de sang:

https://t.me/c/1168730878/584732

https://youtube.com/shorts/SeTBO3MzMJ4?is=cA8Si-NntODiAbXP

EL MARIT DE IOSTOIBIEN A LA PRESÓ

PERQUÈ, SENSE COMPTAR TOTS ELS CRIMS EXECUTATS

DES QUE EL MÀXIM CRIMINAL ÉS PRESIDENT,

ÉS UN PROXENETA.

(Compreneu per què els seleccionen els jueus?)

I perquè acabeu de comprovar la immundícia que es recull en els tribunals, això:

https://t.me/c/1168730878/584765

AQUESTA BARBARITAT ÉS DE PRESÓ IMMEDIATA I

 PERPÈTUA,

PER VIOLACIÓ DEL PRINCIPI FONAMENTAL DEMOCRÀTIC,

PER CONSPIRACIÓ PER A COP D’ESTAT

AMB LA COL·LABORACIÓ DE TOTES LES BANDES

 CRIMINALS,

A MÉS DE L’ALTA TRAÏCIÓ A LA NACIÓ

(s’equipara el vot de l’estranger a l’autòcton),

QUE JUNT AMB TOTS ELS DELICTES DESCRITS EN EL CODI

 PENAL, LA CONSTITUCIÓ, EL REGLAMENT DEL PARXÍS,

I ALTRES NORMATIVES, FAN QUE EL GOS DE SOROS

NO HAGI D’ESTAR A LA PRESÓ,

SINÓ, REPOSANT SOTA TERRA.


No hi ha un sol argument jurídic

que pugui rebatre que aquest criminal

ha de ser executat, ni un de sol.


- Però, la pena de mort no és legal a Soroslàndia!

- Doncs, ells ve que maten sense judicis i per interessos de la banda i particulars!


L’ACTE MÉS DIGNE I EXCEPCIONAL

DE LES DEMOCRÀCIES OCCIDENTALS

SERIA L’EXECUCIÓ DE TOTA LA XURMA POLÍTICA,

DE TOTS.


EL PROBLEMA: LA FEINADA A MATAR TANT DE PARÀSIT.

L’AVANTATGE: HIGIENE, SALUT PÚBLICA I DIGNITAT.

EL PRINCIPI LEGAL QUE AUTORITZA AQUESTA 

DESINFECCIÓ SOCIAL:

ELS ANIMALS SALVATGES NO ESTAN EMPARATS

PER CAP LEGISLACIÓ.


L’ENSENYAMENT PÚBLIC HA D’ESTAR PROHIBIT.

https://t.me/c/1168730878/584806

QUANTA GENT HAURÍEM D’EXTERMINAR !


PERÒ, TOT ÉS POSAR-S’HI, CREGUEU-ME,

COM ELLS, QUAN MATAVEN,

CONSCIENTMENT I A COMISSIÓ,

AMB ELS VERINS JUEUS.