dijous, 25 de juny del 2026

SI NO ENS DECIDIM A CANVIAR EL MÓN...


Si la pena capital fos la sentència per a qualsevol activitat il·legal comesa des de les instàncies públiques, atenint-nos al fet indiscutible que un servidor públic ocupa un lloc de responsabilitat per a satisfer les necessitats dels seus conciutadans i no per a enriquir-se robant, mitjançant el frau o matant a comissió, i a més a més, que l’opció de dedicar-se a la tasca de polític és voluntària; amb aquestes raons, per tant, qualsevol delicte comès per aquests – avui – delinqüents, pot ser considerat sempre alta traïció. Només amb el fet de convertir en llei aquesta proposta, només amb el fet, ens trobaríem amb el problema que haurien de desaparèixer infinitat de càrrecs públics per manca de xoriços. I val a dir, que sense comptar amb les ingents quantitats que roben – consulteu el patrimoni dels pròcers de la criminocràcia i sortireu de dubtes -, només l’estalvi en nòmines, dietes i galindaines, donarien un respir a l’erari públic que no ens el podem ni imaginar. Quan l’Estat és màfia, la gent té el dret absolut i inalienable de destruir-ne els responsables. Sobre aquests criminals tractarem avui, perquè a ningú li resti el mínim dubte que amb l’execució de tots els criminals, la societat seria més neta, molt més neta, menys hipòcrita i més justa. Qui dubta que parlar d’un polític democràtic és parlar de corrupció i organització criminal, encara no ha baixat de l’hort, o si ho voleu dit d’una altra manera, viu a la Lluna de València.

Abans d’entrar en el repertori dels criminals dignes de patíbul, vull recordar els veneçolans que no en tenien prou amb el règim mafiós i vulgar que els jueus hi van imposar i que ara ha passat directament a mans del pallasso Pastanaga, que han patit ‘dos’ desastrosos terratrèmols. El meu condol a les famílies de les víctimes i al país en general, que la gent no té res a veure amb els criminals que els comanden. Tanmateix, no us resulta sospitós que després de robar el país i el petroli, ara s’esdevingui aquest desastre? Qualsevol pensaria si no han pensat d’instal·lar-hi un nou Ressort, no sé si finançat pel diable de la Casa Blanca. Jo, almenys, mai a la vida havia sentit a parlar de dos terratrèmols en un com aquest; coneixia sismes i un bon nombre de rèpliques, però aquest curiós cas, jo, almenys, mai no l’havia sentit. Alhora, els americans s’han mostrat disposats a ajudar – fet lloable, com moltes altres nacions – i fins i tot els ‘experts especialistes’ ja han sospesat la possibilitat del nombre de víctimes:

https://t.me/c/1168730878/586515

JO SÓC MÉS DE L’ESTIMACIÓ APROXIMADA

ENTRE ZERO I UN MILIÓ.

Comencem aquesta exhibició de criminals, amb les evidències de la Covid, de la qual és màxim responsable a Soroslàndia el genocida i MHFDGP Salvador Illa:

https://t.me/c/1168730878/586297

ELS MATAVEN ALS HOSPITALS...

https://t.me/c/1168730878/586418

... i enverinaren la població amb els tòxics jueus. Entre moltes altres evidències, vegeu l’augment de la medicació per causes coronàries a Noruega gràcies a la injecció promocionada pel genocida Illa, la qual ell no es va administrar, per bé que va fingir-ho, ja que les comissions es veu que eren per animal enverinat, i per això, el sinistre criminal va sortir a la televisió a conduir a l’escorxador o a la malaltia crònica a centenars de milers de persones:

https://t.me/c/1168730878/586581

Conclourem aquest recull de proves que demostren la culpabilitat del genocida Illa en la matança, amb el document que corrobora que aquest acte terrorista i criminal fou dissenyat pels de sempre, però que els màxims responsables abans que salvar la gent, van optar per cobrar les comissions per assassinat:

https://t.me/c/1168730878/586604

NO ÉS QUE CALGUI UNA ORDRE DE DETENCIÓ, NO.

CAL LA SENTÈNCIA A PENA CAPITAL

A EXECUTAR PER QUI EL TINGUI MÉS A PROP.

Vegem alguns altres detalls d’aquesta organització criminal anomenada PSOE, que si bé destaca per la capacitat en l’execució dels crims, no desmereix però, les capacitats criminals de les altres bandes polítiques, que totes són el mateix:

https://t.me/c/1168730878/586353

https://t.me/c/1168730878/586348

https://t.me/c/1168730878/586349

Així són els demòcrates: escòria, púrria, xurma, paràsits i delinqüents. No cal dir que amb aquestes legalitzacions il·legals i arbitràries, n’hi ha prou per a declarar el partit com una amenaça per a la nació (Alta traïció):

https://rumble.com/v7blc3s-cdigo-original-parte-iii-el-ser-original-verdad-que-exista-antes-de-tu-prog.html

Ja no dic quan parlem de la invasió musulmana i les guinguetes polítiques per a robar com si no hi hagués demà, en el que és un evidentíssim delicte de malversació de diners públics, frau i apropiació indeguda, apart de la recorrent alta traïció:

https://t.me/c/1168730878/586470

NO SÓN POLÍTICS, SÓN CRIMINALS.

PREGUNTA:

ON HAN D’ESTAR ELS CRIMINALS ?

I ELS MÉS CRIMINALS ENTRE ELS CRIMINALS ?

Prosseguim.

https://t.me/c/1168730878/586520

AIXÒ QUE, PER LA CARA, DIRIES QUE ÉS, MÍNIM,

 ENGINYER.

https://t.me/c/1168730878/586522

QUÈ DIC JO? DONCS, MÉS CLARA, L’AIGUA.

https://t.me/c/1168730878/586524

PERÒ TOTS AL CARRER, QUE EL DRET ELS EMPARA.

NO ÉS FANTÀSTICA LA IMMUNDÍCIA ?

https://share.google/ZasSiEuZoDygD2nxW

ALGÚ NECESSITA MÉS PROVES D’AQUEST CLEPTÒMAN

TARAT I AMB LIMITACIONS RACIONALS PREOCUPANTS ?

A Colòmbia, on es veu que els jueus han tornat a manipular les eleccions per a posar-hi el criminal de torn, la gent ha pres accions violentes contra les càmeres de vigilància. I dic jo, no seria molt millor i molt més efectiu de fer el de les càmeres amb els polítics? I no només a Colòmbia, no fotem!

https://t.me/c/1168730878/586370

PERQUÈ NO HI ESTEM ACOSTUMATS,

PERÒ ELS POLÍTICS PENJATS,

NO SABEU QUÈ BÉ QUE LLUEIXEN

I COM DE BÉ FUNCIONEN DESPRÉS LES NACIONS.

Penseu en la puteta Pinotxo Merz, l’odalisca de Larry Fink, que ara vol imposar l’esclavatge perpetu als alemanys, i això que els van dir que els enginyers, astronautes, físics, neuròlegs i altres doctorats així com enfosquits, havien de ser rebuts perquè els venien a pagar les pensions molt generosament, encara que fins ara només cobrin de la guardiola que havia de permetre de cobrar les pensions als ‘paràsits’ alemanys després de treballar tota la vida (No compteu ara les aportacions alemanyes per a pagar el caixet de tots els artistes del conte dels contes):

https://t.me/c/1168730878/586582

PENJAR-LOS SEMPRE ÉS UN BÉ SOCIAL.

AQUEST CRIMINAL NO S’ABAIXA EL SOU,

I A ELL, PER NO FER RES MÉS QUE ALTA TRAÏCIÓ,

LI CORRESPONDRÀ UNA SUCOSA JUBILACIÓ.

Quant a la rata Fauci, el goyim genocida més estimat pels jueus, després de les grans matances amb l’AZT i el frau de la SIDA, com amb els verins jueus amb la Covid-19, ara sabem que el criminal segrestava i matava nens per a experimentació. Ho diu en Kennedy! Aleshores, com és que no penja ja d’una forca? Hi insisteixo, apel·lar al dret de defensa i a un judici just, és una ofensa a la meva intel·ligència. Ordre d’execució, i qui el tingui més a prop i pugui, que actuï en conseqüència. Com hauria de passar amb Gates i els jueus joves i multimilionaris que maten amb la IA, o t’espien a les xarxes, així com la resta de delictes i crims que cometen parapetats en l’eufemisme de la filantropia, una activitat, tot sigui dit, que jo no he trobat mai entre els assassins de masses, per més que els cagaguano i els gossos castrats i les putes inútils i idiotes hi insisteixin:

https://t.me/c/1168730878/586534

Per concloure, anirem al circ de l’urinari públic de la Sinagoga del Femer on una puteta manifesta la seva alegria en haver donat un pas més envers el camp de concentració que desitgen els jueus. I pensar que hi ha gent que defensa que les dones i els homes som iguals! Dues dècades els han bastat per a destruir nacions mil·lenàries. El temps sembla corroborar que el millor lloc per a les dones és a casa, almenys, no malmeten més que a casa seva. I no és misogínia, sinó evidència. Que ningú em negarà que no he portat al blog i he lloat dones dignes i intel·ligents, que això sí, no són la norma, pesi a qui pesi, i només de veure com han quedat les nacions després del pas d’aquestes ‘administradores’ n’hi ha prou, almenys, si no tens disfuncions neuronals, paraplegia cerebral, discapacitats psicològiques o anomalies hormonals.

https://t.me/c/1168730878/586620

QUE CONTENTA ESTÀ DE POSAR LA PRIMERA PEDRA

PER A LA FI DE LES LLIBERTATS HUMANES.

SABRÀ FREGIR UN OU ?


AVIAT COMPROVAREU EL MAL QUE HA FET LA DONA:

VANITOSA, EGOISTA, NARCISISTA,

ORGULLOSA I ENVEJOSA,

QUALITATS QUASI ESSENCIALS.

(I quin collaret més bufó que llueix!)



dimecres, 24 de juny del 2026

ELS DE LA QUIPÀ


És anorreador de comprovar que allà on el mal despunta, sempre de sempre, hi ha un filantrop assassí d’aquests de la quipà, sí, dels que viuen del robatori de la falsificació de moneda i l’estafa de la usura, dels que fabriquen els bitllets per a promocionar les matances entre els joves en allò que diuen guerres, dels que desestabilitzen les nacions amb les crisis econòmiques que ells planegen, dels mateixos que dissenyen verins i després d’escampar una mentida, aconsegueixen que els seus sicaris criminals i goyim, per una comissió – suculenta, això sí -, assassinin els compatriotes; dels que embruten el cel, dels que preparen el camp de concentració i extermini que tan bé van descriure en el conte dels contes, la creació fantàstica i més mal intencionada pensada mai; dels que produeixen mosquits, paparres i diverses manipulacions genètiques per a provocar la malaltia i la mort; dels que controlen la ingent indústria de la mentida i el crim silent que ells anomenen amb l’eufemisme ‘de salut’; dels que enverinen amb químics els nostres aliments i l’aigua; dels que roben el patrimoni natural de les nacions; dels que col·loquen les putes inútils i idiotes i els gossos castrats als prostíbuls per a convertir les nacions en autèntiques cases de barrets; dels que segresten, violen i maten nens, els filmen i gaudeixen d’un excel·lent negoci que cap gos castrat ni puta inútil destorba; dels que enverinen ideològicament els nens per a convertir-los en objectes sexuals, en tarats sexuals o en animals; dels que han destruït les arts i la ciència; dels que han convertit les nacions i la seva idiosincràsia i raó de ser en un clavegueram on abocar tota la merda del món; dels que han convertit la policia en sicaris criminals, i els homes d’honor que integraven els exèrcits, en efeminats amants de la traïció i el servei a nacions estrangeres contra l’interès nacional; dels que han convertit la justícia en la base de la immundícia dels règims criminocràtics, dels que...

Bona gent. Pobrets! I els contes que expliquen! I la gent que no els vol, després de tant de bé que fan al món! Iraquians, perses, àrabs en general – avui tots dirigits per jueus -, els palestins o ara els afortunats libanesos que reben la salvació de la democràcia! O els alemanys, en el seu dia. Pobrets! I la gent els odia, ara que dissenyaran la Intel·ligència Artificial per al camp de concentració, una intel·ligència que molt generosament és una mena de sistema d’assassinat a la carta, com ens ho ha descrit el psicòpata jueu Karp, l’amic, soci i col·lega, del tarat de Thiel, tots, curiosament i per casualitat, jueus, joves i multimilionaris, com un Gates qualsevol, o tota la resta d’aquesta insigne raça de dimonis, sempre exercint la filantropia que comporta misèria, mort i destrucció. Pobrets, i la gent els odia!

A Albània, el bo del dimoni de la Casa Blanca, en Jared per als amics, sí, l’home que reconstruirà generosament Gaza i la convertirà en un magnífic Ressort International, perquè després les víctimes dels assassinats indiscriminats del genocidi jueu en defensa pròpia, es queixin; doncs, aquest sant que, a més a més, gestiona la pau amb els iranians, com és de la raça elegida, s’ha comprat – ha robat – una illa albanesa, i els albanesos porten tres setmanes protestant contra els criminals del govern. Com veureu, l’esforç d’organitzar aquests espectacles inútils anomenats manifestacions, l’activitat més vàcua a la qual es pot dedicar un ésser humà, hauria de redirigir-se a muntar escamots. Recordem les sàvies paraules de Michael Corleone: «Si alguna cosa ens demostra la història, és que es pot matar qualsevol». No sé si m’explico bé.

https://t.me/c/1168730878/585749

L’ENEMIC DELS POBLES ÉS EL GOVERN.

EN UNA CRIMINOCRÀCIA, L’ESTAT ÉS MÀFIA.

L’estat de dret, una de les més grosses presses de número de la història universal, és ‘la legalitat’ que converteix els criminals en homes respectables, i d’això, s’encarreguen els excrements amb toga, després de ser lobotomitzats a les facultats de les bagasseries jesuïtes, junt amb els depauperats mentals dels cagaguano, que van de diarrea en diarrea, els pobres. Tanmateix, en tota podridura, hi ha una peça encara sana i estàlvia. El jutge Peinado, molt de segur que perquè en quatre dies es jubilarà, està tractant de fer justícia amb els membres de la banda criminal per excel·lència a Espanya, el PSOE, l’organització mafiosa, lladre i assassina, amb la més llarga història, i no per casualitat, psicòciates, la invenció dels nostres filantrops i amics assassins jueus. Quant al PSOE, com a les resta d’organitzacions mafioses, així com a la infàmia magna dels tribunals de la Immundícia, ja sabeu que jo no hi veig altra solució que l’extermini massiu, no per odi, sinó per dignitat i salubritat públiques, ja que cap poble pot viure i prosperar si està dirigit exclusivament per rates de claveguera, paràsits, serpents, aranyes i altres animals verinosos. Tot i això, ara que tots els criminals de les bandes mafioses estan contra el jutge Peinado, vull expressar públicament la meva solidaritat. Que arriba tard? Sí. Que no servirà de res? També, que ja s’encarregarà algun altre excrement de netejar la porqueria. Tot i això, almenys, serveix perquè els qui en cara tenen ulls, orelles i enteniment, s’adonin que amb gestors mafiosos de puticlubs degenerats no es pot dirigir una país sinó una immensa casa de putes, el que ha fet la Soros family, els amos del país, per damunt del rei Mohammed VI i la colla de traïdors, sigui el Borbó virrei, fidel al seu ADN, o l’animàlia que integra aquestes organitzacions criminals que anomenem, fent l’idiota en grau superb, polítiques:

https://t.me/c/1168730878/586186

SI ALGÚ ES PENSA QUE LA SOLUCIÓ PER AL PAÍS

PASSA PER ALTRA COSA QUE PER MUNTAR PATÍBULS

I APROFITAR-LOS AL MÀXIM,

VEURÀ MÉS AVIAT QUE NO ES PENSA

LA DESTRUCCIÓ DE LA CIVILITZACIÓ.

I VAL A DIR, QUE ABANS QUE TORNAR A L’EDAT DE

 PEDRA,

LA SUPERIORITAT MORAL I ÈTICA

RECONEIX EL LEGÍTIM DRET A DEFENSAR LA VIDA,

LA DIGNITAT I LA LLIBERTAT

PER DAMUNT DE LA XURMA I L’ESCÒRIA.

Tot seguit, un escrit de Manuel Valera, titulat ‘La mordassa’, que us recomano, perquè descriu el tipus de criminals que ens governen, i val a dir, que cal tenir present sempre els dimonis que els dirigeixen, ja que si no, no entendrem de la missa la meitat.

https://t.me/counterpropaganda20/15258

I per anar acabant, la prova concloent que els dimonis són els qui dirigeixen l’escòria de les nacions, en aquest cas a Colòmbia, on els jueus han canviat el narcotraficant terrorista per un subnormal amb deficiència màxima, com ho comprovareu vosaltres mateixos. Aquest nou criminal de l’escena criminocràtica es diu Abelardo de la Espriella. De criminal a criminal i tiro perquè em toca, que això és la ‘democràcia’:

https://t.me/c/1168730878/586246

https://t.me/c/1168730878/586262


PER QUÈ TOTS HAN DE DEMOSTRAR OBEDIÈNCIA

I POSAR-SE DE GENOLLS DAVANT DE SATANÀS

I LA SEVA AMBAIXADA A ISRA-HELL ?


DIGUES-ME QUÈ NO POTS CRITICAR,

I SABRÀS QUI T’ESCLAVITZA.


AI, AQUESTA GENTALLA ABJECTA DE LA QUIPÀ !

FEU L’ESFORÇ D’ESBORRAR-LOS D’ON SÓN

- A TOT ARREU -

I VEUREU COM VEIEU LLUM, PAU I CONCÒRDIA,

SENSE ELS ÀNGELS CAIGUTS.


NO SABEU QUANT DE GREU EM SAP

QUAN UN ARTISTA NO POT ACABAR LA SEVA OBRA.


I abaixo la persiana, amb la Sinagoga del Femer, integrada per les bandes criminals més importants de cada nació sionista, dirigida pels Rothschild, sota la batuta del més gran criminal de la història continental de tots els temps: Ursula von der Juden.

https://t.me/c/1168730878/586249

COM DIU EL FINAL DE LA NOTA,

ENS ESTAN DISSENYANT LA TOMBA,

ÉS CLAR,

SI ABANS NO ELS HI ENVIEM NOSALTRES.