És anorreador de comprovar que allà on el mal despunta, sempre de sempre, hi ha un filantrop assassí d’aquests de la quipà, sí, dels que viuen del robatori de la falsificació de moneda i l’estafa de la usura, dels que fabriquen els bitllets per a promocionar les matances entre els joves en allò que diuen guerres, dels que desestabilitzen les nacions amb les crisis econòmiques que ells planegen, dels mateixos que dissenyen verins i després d’escampar una mentida, aconsegueixen que els seus sicaris criminals i goyim, per una comissió – suculenta, això sí -, assassinin els compatriotes; dels que embruten el cel, dels que preparen el camp de concentració i extermini que tan bé van descriure en el conte dels contes, la creació fantàstica i més mal intencionada pensada mai; dels que produeixen mosquits, paparres i diverses manipulacions genètiques per a provocar la malaltia i la mort; dels que controlen la ingent indústria de la mentida i el crim silent que ells anomenen amb l’eufemisme ‘de salut’; dels que enverinen amb químics els nostres aliments i l’aigua; dels que roben el patrimoni natural de les nacions; dels que col·loquen les putes inútils i idiotes i els gossos castrats als prostíbuls per a convertir les nacions en autèntiques cases de barrets; dels que segresten, violen i maten nens, els filmen i gaudeixen d’un excel·lent negoci que cap gos castrat ni puta inútil destorba; dels que enverinen ideològicament els nens per a convertir-los en objectes sexuals, en tarats sexuals o en animals; dels que han destruït les arts i la ciència; dels que han convertit les nacions i la seva idiosincràsia i raó de ser en un clavegueram on abocar tota la merda del món; dels que han convertit la policia en sicaris criminals, i els homes d’honor que integraven els exèrcits, en efeminats amants de la traïció i el servei a nacions estrangeres contra l’interès nacional; dels que han convertit la justícia en la base de la immundícia dels règims criminocràtics, dels que...
Bona gent. Pobrets! I els contes que expliquen! I la gent que no els vol, després de tant de bé que fan al món! Iraquians, perses, àrabs en general – avui tots dirigits per jueus -, els palestins o ara els afortunats libanesos que reben la salvació de la democràcia! O els alemanys, en el seu dia. Pobrets! I la gent els odia, ara que dissenyaran la Intel·ligència Artificial per al camp de concentració, una intel·ligència que molt generosament és una mena de sistema d’assassinat a la carta, com ens ho ha descrit el psicòpata jueu Karp, l’amic, soci i col·lega, del tarat de Thiel, tots, curiosament i per casualitat, jueus, joves i multimilionaris, com un Gates qualsevol, o tota la resta d’aquesta insigne raça de dimonis, sempre exercint la filantropia que comporta misèria, mort i destrucció. Pobrets, i la gent els odia!
A Albània, el bo del dimoni de la Casa Blanca, en Jared per als amics, sí, l’home que reconstruirà generosament Gaza i la convertirà en un magnífic Ressort International, perquè després les víctimes dels assassinats indiscriminats del genocidi jueu en defensa pròpia, es queixin; doncs, aquest sant que, a més a més, gestiona la pau amb els iranians, com és de la raça elegida, s’ha comprat – ha robat – una illa albanesa, i els albanesos porten tres setmanes protestant contra els criminals del govern. Com veureu, l’esforç d’organitzar aquests espectacles inútils anomenats manifestacions, l’activitat més vàcua a la qual es pot dedicar un ésser humà, hauria de redirigir-se a muntar escamots. Recordem les sàvies paraules de Michael Corleone: «Si alguna cosa ens demostra la història, és que es pot matar qualsevol». No sé si m’explico bé.
https://t.me/c/1168730878/585749
L’ENEMIC DELS POBLES ÉS EL GOVERN.
EN UNA CRIMINOCRÀCIA, L’ESTAT ÉS MÀFIA.
L’estat de dret, una de les més grosses presses de número de la història universal, és ‘la legalitat’ que converteix els criminals en homes respectables, i d’això, s’encarreguen els excrements amb toga, després de ser lobotomitzats a les facultats de les bagasseries jesuïtes, junt amb els depauperats mentals dels cagaguano, que van de diarrea en diarrea, els pobres. Tanmateix, en tota podridura, hi ha una peça encara sana i estàlvia. El jutge Peinado, molt de segur que perquè en quatre dies es jubilarà, està tractant de fer justícia amb els membres de la banda criminal per excel·lència a Espanya, el PSOE, l’organització mafiosa, lladre i assassina, amb la més llarga història, i no per casualitat, psicòciates, la invenció dels nostres filantrops i amics assassins jueus. Quant al PSOE, com a les resta d’organitzacions mafioses, així com a la infàmia magna dels tribunals de la Immundícia, ja sabeu que jo no hi veig altra solució que l’extermini massiu, no per odi, sinó per dignitat i salubritat públiques, ja que cap poble pot viure i prosperar si està dirigit exclusivament per rates de claveguera, paràsits, serpents, aranyes i altres animals verinosos. Tot i això, ara que tots els criminals de les bandes mafioses estan contra el jutge Peinado, vull expressar públicament la meva solidaritat. Que arriba tard? Sí. Que no servirà de res? També, que ja s’encarregarà algun altre excrement de netejar la porqueria. Tot i això, almenys, serveix perquè els qui en cara tenen ulls, orelles i enteniment, s’adonin que amb gestors mafiosos de puticlubs degenerats no es pot dirigir una país sinó una immensa casa de putes, el que ha fet la Soros family, els amos del país, per damunt del rei Mohammed VI i la colla de traïdors, sigui el Borbó virrei, fidel al seu ADN, o l’animàlia que integra aquestes organitzacions criminals que anomenem, fent l’idiota en grau superb, polítiques:
https://t.me/c/1168730878/586186
SI ALGÚ ES PENSA QUE LA SOLUCIÓ PER AL PAÍS
PASSA PER ALTRA COSA QUE PER MUNTAR PATÍBULS
I APROFITAR-LOS AL MÀXIM,
VEURÀ MÉS AVIAT QUE NO ES PENSA
LA DESTRUCCIÓ DE LA CIVILITZACIÓ.
I VAL A DIR, QUE ABANS QUE TORNAR A L’EDAT DE
PEDRA,
LA SUPERIORITAT MORAL I ÈTICA
RECONEIX EL LEGÍTIM DRET A DEFENSAR LA VIDA,
LA DIGNITAT I LA LLIBERTAT
PER DAMUNT DE LA XURMA I L’ESCÒRIA.
Tot seguit, un escrit de Manuel Valera, titulat ‘La mordassa’, que us recomano, perquè descriu el tipus de criminals que ens governen, i val a dir, que cal tenir present sempre els dimonis que els dirigeixen, ja que si no, no entendrem de la missa la meitat.
https://t.me/counterpropaganda20/15258
I per anar acabant, la prova concloent que els dimonis són els qui dirigeixen l’escòria de les nacions, en aquest cas a Colòmbia, on els jueus han canviat el narcotraficant terrorista per un subnormal amb deficiència màxima, com ho comprovareu vosaltres mateixos. Aquest nou criminal de l’escena criminocràtica es diu Abelardo de la Espriella. De criminal a criminal i tiro perquè em toca, que això és la ‘democràcia’:
https://t.me/c/1168730878/586246
https://t.me/c/1168730878/586262
PER QUÈ TOTS HAN DE DEMOSTRAR OBEDIÈNCIA
I POSAR-SE DE GENOLLS DAVANT DE SATANÀS
I LA SEVA AMBAIXADA A ISRA-HELL ?
DIGUES-ME QUÈ NO POTS CRITICAR,
I SABRÀS QUI T’ESCLAVITZA.
AI, AQUESTA GENTALLA ABJECTA DE LA QUIPÀ !
FEU L’ESFORÇ D’ESBORRAR-LOS D’ON SÓN
- A TOT ARREU -
I VEUREU COM VEIEU LLUM, PAU I CONCÒRDIA,
SENSE ELS ÀNGELS CAIGUTS.
NO SABEU QUANT DE GREU EM SAP
QUAN UN ARTISTA NO POT ACABAR LA SEVA OBRA.
I abaixo la persiana, amb la Sinagoga del Femer, integrada per les bandes criminals més importants de cada nació sionista, dirigida pels Rothschild, sota la batuta del més gran criminal de la història continental de tots els temps: Ursula von der Juden.
https://t.me/c/1168730878/586249
COM DIU EL FINAL DE LA NOTA,
ENS ESTAN DISSENYANT LA TOMBA,
ÉS CLAR,
SI ABANS NO ELS HI ENVIEM NOSALTRES.