dimecres, 24 de juny del 2026

ELS DE LA QUIPÀ


És anorreador de comprovar que allà on el mal despunta, sempre de sempre, hi ha un filantrop assassí d’aquests de la quipà, sí, dels que viuen del robatori de la falsificació de moneda i l’estafa de la usura, dels que fabriquen els bitllets per a promocionar les matances entre els joves en allò que diuen guerres, dels que desestabilitzen les nacions amb les crisis econòmiques que ells planegen, dels mateixos que dissenyen verins i després d’escampar una mentida, aconsegueixen que els seus sicaris criminals i goyim, per una comissió – suculenta, això sí -, assassinin els compatriotes; dels que embruten el cel, dels que preparen el camp de concentració i extermini que tan bé van descriure en el conte dels contes, la creació fantàstica i més mal intencionada pensada mai; dels que produeixen mosquits, paparres i diverses manipulacions genètiques per a provocar la malaltia i la mort; dels que controlen la ingent indústria de la mentida i el crim silent que ells anomenen amb l’eufemisme ‘de salut’; dels que enverinen amb químics els nostres aliments i l’aigua; dels que roben el patrimoni natural de les nacions; dels que col·loquen les putes inútils i idiotes i els gossos castrats als prostíbuls per a convertir les nacions en autèntiques cases de barrets; dels que segresten, violen i maten nens, els filmen i gaudeixen d’un excel·lent negoci que cap gos castrat ni puta inútil destorba; dels que enverinen ideològicament els nens per a convertir-los en objectes sexuals, en tarats sexuals o en animals; dels que han destruït les arts i la ciència; dels que han convertit les nacions i la seva idiosincràsia i raó de ser en un clavegueram on abocar tota la merda del món; dels que han convertit la policia en sicaris criminals, i els homes d’honor que integraven els exèrcits, en efeminats amants de la traïció i el servei a nacions estrangeres contra l’interès nacional; dels que han convertit la justícia en la base de la immundícia dels règims criminocràtics, dels que...

Bona gent. Pobrets! I els contes que expliquen! I la gent que no els vol, després de tant de bé que fan al món! Iraquians, perses, àrabs en general – avui tots dirigits per jueus -, els palestins o ara els afortunats libanesos que reben la salvació de la democràcia! O els alemanys, en el seu dia. Pobrets! I la gent els odia, ara que dissenyaran la Intel·ligència Artificial per al camp de concentració, una intel·ligència que molt generosament és una mena de sistema d’assassinat a la carta, com ens ho ha descrit el psicòpata jueu Karp, l’amic, soci i col·lega, del tarat de Thiel, tots, curiosament i per casualitat, jueus, joves i multimilionaris, com un Gates qualsevol, o tota la resta d’aquesta insigne raça de dimonis, sempre exercint la filantropia que comporta misèria, mort i destrucció. Pobrets, i la gent els odia!

A Albània, el bo del dimoni de la Casa Blanca, en Jared per als amics, sí, l’home que reconstruirà generosament Gaza i la convertirà en un magnífic Ressort International, perquè després les víctimes dels assassinats indiscriminats del genocidi jueu en defensa pròpia, es queixin; doncs, aquest sant que, a més a més, gestiona la pau amb els iranians, com és de la raça elegida, s’ha comprat – ha robat – una illa albanesa, i els albanesos porten tres setmanes protestant contra els criminals del govern. Com veureu, l’esforç d’organitzar aquests espectacles inútils anomenats manifestacions, l’activitat més vàcua a la qual es pot dedicar un ésser humà, hauria de redirigir-se a muntar escamots. Recordem les sàvies paraules de Michael Corleone: «Si alguna cosa ens demostra la història, és que es pot matar qualsevol». No sé si m’explico bé.

https://t.me/c/1168730878/585749

L’ENEMIC DELS POBLES ÉS EL GOVERN.

EN UNA CRIMINOCRÀCIA, L’ESTAT ÉS MÀFIA.

L’estat de dret, una de les més grosses presses de número de la història universal, és ‘la legalitat’ que converteix els criminals en homes respectables, i d’això, s’encarreguen els excrements amb toga, després de ser lobotomitzats a les facultats de les bagasseries jesuïtes, junt amb els depauperats mentals dels cagaguano, que van de diarrea en diarrea, els pobres. Tanmateix, en tota podridura, hi ha una peça encara sana i estàlvia. El jutge Peinado, molt de segur que perquè en quatre dies es jubilarà, està tractant de fer justícia amb els membres de la banda criminal per excel·lència a Espanya, el PSOE, l’organització mafiosa, lladre i assassina, amb la més llarga història, i no per casualitat, psicòciates, la invenció dels nostres filantrops i amics assassins jueus. Quant al PSOE, com a les resta d’organitzacions mafioses, així com a la infàmia magna dels tribunals de la Immundícia, ja sabeu que jo no hi veig altra solució que l’extermini massiu, no per odi, sinó per dignitat i salubritat públiques, ja que cap poble pot viure i prosperar si està dirigit exclusivament per rates de claveguera, paràsits, serpents, aranyes i altres animals verinosos. Tot i això, ara que tots els criminals de les bandes mafioses estan contra el jutge Peinado, vull expressar públicament la meva solidaritat. Que arriba tard? Sí. Que no servirà de res? També, que ja s’encarregarà algun altre excrement de netejar la porqueria. Tot i això, almenys, serveix perquè els qui en cara tenen ulls, orelles i enteniment, s’adonin que amb gestors mafiosos de puticlubs degenerats no es pot dirigir una país sinó una immensa casa de putes, el que ha fet la Soros family, els amos del país, per damunt del rei Mohammed VI i la colla de traïdors, sigui el Borbó virrei, fidel al seu ADN, o l’animàlia que integra aquestes organitzacions criminals que anomenem, fent l’idiota en grau superb, polítiques:

https://t.me/c/1168730878/586186

SI ALGÚ ES PENSA QUE LA SOLUCIÓ PER AL PAÍS

PASSA PER ALTRA COSA QUE PER MUNTAR PATÍBULS

I APROFITAR-LOS AL MÀXIM,

VEURÀ MÉS AVIAT QUE NO ES PENSA

LA DESTRUCCIÓ DE LA CIVILITZACIÓ.

I VAL A DIR, QUE ABANS QUE TORNAR A L’EDAT DE

 PEDRA,

LA SUPERIORITAT MORAL I ÈTICA

RECONEIX EL LEGÍTIM DRET A DEFENSAR LA VIDA,

LA DIGNITAT I LA LLIBERTAT

PER DAMUNT DE LA XURMA I L’ESCÒRIA.

Tot seguit, un escrit de Manuel Valera, titulat ‘La mordassa’, que us recomano, perquè descriu el tipus de criminals que ens governen, i val a dir, que cal tenir present sempre els dimonis que els dirigeixen, ja que si no, no entendrem de la missa la meitat.

https://t.me/counterpropaganda20/15258

I per anar acabant, la prova concloent que els dimonis són els qui dirigeixen l’escòria de les nacions, en aquest cas a Colòmbia, on els jueus han canviat el narcotraficant terrorista per un subnormal amb deficiència màxima, com ho comprovareu vosaltres mateixos. Aquest nou criminal de l’escena criminocràtica es diu Abelardo de la Espriella. De criminal a criminal i tiro perquè em toca, que això és la ‘democràcia’:

https://t.me/c/1168730878/586246

https://t.me/c/1168730878/586262


PER QUÈ TOTS HAN DE DEMOSTRAR OBEDIÈNCIA

I POSAR-SE DE GENOLLS DAVANT DE SATANÀS

I LA SEVA AMBAIXADA A ISRA-HELL ?


DIGUES-ME QUÈ NO POTS CRITICAR,

I SABRÀS QUI T’ESCLAVITZA.


AI, AQUESTA GENTALLA ABJECTA DE LA QUIPÀ !

FEU L’ESFORÇ D’ESBORRAR-LOS D’ON SÓN

- A TOT ARREU -

I VEUREU COM VEIEU LLUM, PAU I CONCÒRDIA,

SENSE ELS ÀNGELS CAIGUTS.


NO SABEU QUANT DE GREU EM SAP

QUAN UN ARTISTA NO POT ACABAR LA SEVA OBRA.


I abaixo la persiana, amb la Sinagoga del Femer, integrada per les bandes criminals més importants de cada nació sionista, dirigida pels Rothschild, sota la batuta del més gran criminal de la història continental de tots els temps: Ursula von der Juden.

https://t.me/c/1168730878/586249

COM DIU EL FINAL DE LA NOTA,

ENS ESTAN DISSENYANT LA TOMBA,

ÉS CLAR,

SI ABANS NO ELS HI ENVIEM NOSALTRES.

dilluns, 22 de juny del 2026

VIROLOGIA


En aquestes pàgines ja sabeu que estem sempre disposats a aportar cultura i ciència, perquè saber ens fa lliures, i a nosaltres ens excita més indagar en la veritat que creure’ns les mentides. Avui, portaré a escena la virologia, la ciència que estudia coses que no existeixen, però a la qual les bagasseries jesuïtes han dedicat una branca de la medicina: l’art científic de matar i delmar sense que es noti. Tanmateix, cal dir que si bé la virologia estudia coses que no existeixen – mentides, per a lluitar contra les quals, els jueus inventen verins molt eficaços i segurs -, sí que és cert que ‘virus’ és un terme provinent del llatí que significa verí, i si bé la virologia és la idiòcia científica que s’ensenya a les bagasseries jesuïtes seguint les instruccions de les fàbriques de la mort o farmàfies, sí que seria possible de tenir una ‘virologia’, una especialitat dintre de les ciències socials, com ho veurem en l’instructiu capítol d’avui. El qual capítol, conclourem amb una exposició de casos concrets que demostren que els virus no són res microscòpic, sinó uns éssers repugnants i malèfics, i quins efectes produeixen quan contaminen gent sana o mig malalta. De fet, entre els més avançats sociòlegs vírics, uns estudis encara molt prematurs, segons l’oficialitat de la criminocràcia, roman la ferma convicció que entre els virus i les rates de claveguera hi ha una relació molt important; amb les altres ratetes no, que ja sabeu que si no matiso les ratetes s’enfaden i m’envien cartes de protesta. Pobretes ratetes i hàmsters!

Comencem amb aquesta brillant ciència que estudia el que no existeix i dissenya verins per a combatre les pròpies mentides. La prova irrefutable que no existeixen virus com a éssers microscòpics amb mala llet i l’ànsia de matar-ter perquè sí, és que si no te’ls creus, desapareixen. Recordem que després del genocidi Covid, implementat per centenars de milers d’assassins avui en llibertat i no ajusticiats, quan la gent va deixar de creure les mentides dels assassins, fossin polítics, cagaguano, deficients mentals amb títol de bagasseria o l’Organització de Matances Sionistes (OMS), la plandèmia va remetre. Doncs, tots encara teniu presents els esforços criminals per a sembrar el terror amb el ‘hartovirus’ (espireu la hac) i el norovirus, que a això es dedicaren els limitats racionals dels cagaguano com els assassins del Ministeri de l’Extermini de l’ínclita Moni, la taradeta que per a pensar es posa les ulleres, una mena d’exocervell de l’animaló; doncs bé, el cas és que com ningú no s’ha cregut la mentida, la mentida ha remès. No em direu que els genocides no són llestos!

https://t.me/laquintacolumna/45381

D’altra banda, l’opció be de l’Organització de Matances Sionistes (OMS) amb l’Ebola, per tal de matar negres, tampoc no ha resultat, i els congolesos s’han adonat que aquesta agència internacional per a l’extermini, els està enverinant, un fet que l’OMS realitza sistemàticament des de fa dècades:

https://t.me/resurgente2020/72296

De tota manera, vist que el genocidi no pot ser en massa, els criminal han optat per l’enverinament sibil·lí dels nens mitjançant verins intranasals que permeten que els tòxics jueus assoleixin de superar la barrera hematoencefàlica i d’entrar al cervell per a malmetre el sistema neuronal dels menors, una passió que ja sabeu que ve amb l’ADN sionista.

https://t.me/c/1168730878/585454

QUALSEVOL INTERVENCIÓ MÈDICA CONTRA LA

 VOLUNTAT DEL PACIENT ÉS UN CRIM DE LESA

 HUMANITAT,

I EL CULPABLE ES CONVERTEIX EN REU D’INTENT 

D’ASSASSINAT,

I SI MATA ALGÚ, EN ASSASSÍ DE MASSES.

Tanmateix, ja sabeu que els excrements amb toga estan per a emparar els criminals, i per això, malgrat els centenars d’especialistes mèdics que han denunciat els verins letals fabricats per Gates i els seus socis criminals jueus sota l’empara del goril·la jueu de l’OMS, adoptat pel psicòpata que abans dissenyava virus informàtics per a robar millor, mai no gosen obrir una investigació com demana a crits l’exercici de la justícia, perquè, o bé els fabricants dels verins són tots una colla d’assassins que haurien de ser ajusticiats, avui, sense necessitat de judici; o els qui els acusen del que no són, pobrets innocents, haurien de rebre molt serioses sentències per desprestigiar els genocides professionals. Tanmateix, els excrements enganxen les mandonguilles a les punyetes i romanen ben contents, que la labor és digna de ser lloada.

https://t.me/c/1168730878/585468

https://t.me/c/1168730878/585469

ÉS CURIÓS QUE ELS ORGANITZADORS D’AQUEST

HOLOCAUST

SIGUIN ELS FANS DEL CONTE DELS CONTES !

Després de passar per aquesta ciència que investiga, analitza i tracta el que no existeix, passem a la veritable virologia: la virologia social, aquells virus letals que estan tan agermanats amb les rates de claveguera. Us enllaço a un treball d’investigació prou útil com a introducció a aquests virus letals i com actuen:

https://t.me/c/1168730878/585586

Els rabins vénen a ser com les reines de les arnes. Vegeu un espècimen d’aquests i les reflexions que fa tenint molta cura de deixar els goyim de merda – nosaltres – com el que som:

https://t.me/c/1168730878/585611

AIXÒ US POT SEMBLAR ODI,

PERÒ ELS VIRUS NO ODIEN, QUE SÓN BONS.

MATEN, DELMEN, DESTRUEIXEN, SOSCAVEN TOT EL QUE

 ÉS BELL I SA,

PERÒ SÓN POBRETS I BONS.

Una de les soques més perilloses i tarades d’aquests virus és l’anomenada Bibi, un virus veritablement letal, i que ningú no s’explica com no ha estat erradicat. En un esplèndida tasca d’investigació social, hi ha hagut un magnífic treball de recerca que ha aconseguit de filmar les relacions del virus en qüestió amb el seu ADN:

https://t.me/c/1168730878/585481

Aquests virus socials que tenen ascendència jueva exclusiva poden tenir efectes devastadors per a les víctimes. En el següent vídeo comprovareu com la incubació i ja no dic el despertar d’aquests virus, poden comportar de convertir dones sanes, estables i llestes dintre del possible, en putes barates, una altra passió destructora d’aquests malèfics virus, tots - això sí, per casualitat -, d’origen judaic:

https://t.me/c/1168730878/585494

Els experts sociòlegs en virologia han descobert que aquests bestioles antropomorfes són capaces d’inocular el mal allà on es troben. Aquí tenim un d’aquests monstres, una ‘virusa’ casada amb un ‘virus mafiós’ i que entre els dos (el virus per sort es va morir fa un temps) han dut a la glòria el pallasso de Sió, el patètic comediant de pa sucat amb oli, per més que els jueus l’anomenin el Gran Pastanaga:

https://t.me/c/1168730878/585554

Hi ha discussió entre els experts sociòlegs en virologia letal si les ‘viruses’ són més perilloses que els virus, però, sincerament, jo crec que no hi ha diferència, és com comparar les bandes criminals PP i PSOE, que la mateixa substància d’excreció són. Vegem alguns països que comencen a disparar alarmes per la localització de focus preocupants de virus reals: els antropomorfs i amb així com una tirada a nassuts:

El virus a Colòmbia:

https://t.me/c/1168730878/585582

El perillosíssim virus que un tarat amb esquizofrènia paranoide ha estès per tot el país a l’Argentina:

https://t.me/c/1168730878/585436

https://t.me/c/1168730878/585566

COM VEIEU, AQUEST VIRUS PROVOCA FEBRES ALTES

 (FOC),

EIXUGA EL COS D’AIGUA I EL CONQUESTA

 DE MICA EN MICA,

MATANT TOTA CÈL·LULA VIVA,

COM EN L’ACME DE PALESTINA.

Després, hi ha una mena d’infiltració vírica, per la qual, el virus es torna mimètic i resulta molt difícil de ser descobert, encara que en el següent i brillant treball de sociologia vírica es demostra la magnitud de la traïció d’aquestes bestioles, com malbaraten l’energia del cos que posseeixen, i com finalment, el virus mimètic s’apodera de totes les cèl·lules. A aquesta tòxica producció emanada del pla Kalergi, a Soroslàndia se la coneix com a la soca SAPI:

https://t.me/c/1168730878/585439

AIXÍ OFEGUEN L’HOSTE, ESCAMPEN EL MAL,

I ELS POLÍTICS – UNA MENA DE VIRUS ESCLAUS I IDIOTES -

S’ENRIQUEIXEN AMB LA INFESTACIÓ.

Avui, cal parlar d’un d’aquests virus esclau i idiota, que en la ciència de la sociologia és conegut com a la puteta britànica, la qual ha dimitit. Vegeu aquest document d’investigació insòlit que certifica la pròxima apoptosi de la cèl·lula tòxica i com al final de la diarrea, la puteta s’emociona en recordar els paràsits amb qui conviu, la dona i els fills, tots jueus:

https://t.me/resurgente2020/72305

https://t.me/ULTIMA_HORA/34472

I dos brillants comentaris de sociòlegs experimentats:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34472?comment=332374

https://t.me/ULTIMA_HORA/34472?comment=332396

A aquesta puteta tarada inoculada de judaisme fins al moll dels ossos, és molt probable que ‘li’ hagin decidit que renunciï perquè els amos estaven en un compromís, i així, la dimissió d’un dels més grans traïdors de la Gran Bretanya i ‘l’insigne’ protector de 13000 violadors de nenes britàniques, ocupa les portades dels papers higiènics i aconsegueix que sigui oblidada la comissió parlamentària que havia d’investigar la influència de les rates de claveguera a la política de la nació:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34481

https://t.me/ULTIMA_HORA/34482

I QUE HI HAGI GENT QUE ELS ODIÏ,

ELLS, QUE MORIREN SIS MILIONS,

DELS QUATRE I MIG QUE HI HAVIA A EUROPA,

I ENCARA ELS SOBRAREN MILIONS

PER A COBRAR LA PENSIÓ VITALÍCIA DELS ALEMANYS !

(Si n’havia de ser de dolent el pintor austríac,

que inventava jueus per a matar-los!

I no com els jueus, que no inventen,

sinó que maten tot el que es mou.

Que són així de bons i filantrops, pobrets!)


Per anar acabant, cal fer esment que el Tribunal Suprem de la Immundícia ha condemnat els paràsits i criminals Ábalos i Koldo a penes importants - que val a dir que no compliran - per tal d’encobrir els veritables culpables de l’estafa dels morrions que tan bé coneix el criminal i MHFGDP, com la tercera autoritat del país.

https://t.me/c/1168730878/585509

https://t.me/c/1168730878/585527

COM VEIEU A LA FOTO, A L’URINARI TOTS SÓN

 CRIMINALS.

Val a dir sobre aquest assumpte, que Aldama, el mafiós que ha traït la trama, ha estat condemnat a quatre anys, però que no els complirà per la col·laboració amb la Justícia; la qual cosa demostra el nivell de corrupció del dret. Fixeu-vos que un traïdor rep la recompensa de l’estament judicial, jo suposo que deu ser per empatia professional, ja que d’altra manera no s’entén. Si estàs inculpat, pots dir tot el que saps o callar-ho, però negociar que ‘si jo declaro en contra dels meus socis criminals se’m serà reduïda la pena’, no cal ser un linx, per a veure-hi la proximitat d’ambdues màfies criminals.

D’altra banda, el jutge Peinado ha obert diligències i acusació contra el pederasta i marit del més gran criminal de la història de les Espanyes, tot insinuant que els tarats amb pistola podrien ajudar el pederasta a fugir. És clar que això ho diu perquè es jubila i no li tocaran la pensió, i al capdavall, l’hereu del cas, deixarà sense efectes les gestions de Peinado, que així és com funciona una criminocràcia:

https://t.me/resurgente2020/72303

https://t.me/resurgente2020/72304

HI POSES DONES I TOT ES PODREIX, ÉS CURIÓS.

https://share.google/TCXa0IiWZgCRAQ4jd

Quant a la confiança del jutge en els tarats de les pistoles, vegem imatges d’aquests animals que arribat el moment hauran de ser engarjolats de per vida per tal de mantenir la seguretat als carrers, com ha fet Bukele amb les maras, perquè no hi ha la mínima diferència entre els sicaris de les bandes criminals salvadorenyes i els mamarratxos d’aquí, fins i tot, comparteixen llengua i manca d’empatia:

https://t.me/c/1168730878/585608

https://t.me/c/1168730878/585618

COVARDS, PINXOS, ANALFABETS, ESCÒRIA,

SICARIS DE MAFIOSOS I TRAÏDORS.

FEM UN MONUMENT ALS TARATS AMB PISTOLA

O ELS CONSTRUÏM UN AUSTER MANICOMI ?


TANMATEIX, LA JUDICATURA I SES EMINÈNCIES

ENCARA NO HAN OLORAT QUE LA CRIMINOCRÀCIA

ÉS UN RÈGIM CRIMINAL

INTEGRAT PER DIVERSES FACCIONS MAFIOSES,

POBRETS !

POTSER SERÀ PERQUÈ ELS NOMENEN ELS CAPOS

DE CADA UNA DE LES ORGANITZACIONS CRIMINALS ?


I concloc amb una notícia, que no sé si és veritat, però que em crec i que demostraria fins on pot ser de criminal el genocida de la Covid i avui MHFDGP Salvador Illa, inexplicablement, des d’un punt de vist ètic i de justícia, viu... inexplicablement:

https://t.me/c/1168730878/585502


AQUELLS PAISATGES AMB MILERS DE CREUS

RETALLADES SOBRE L’HORITZÓ,

DONEN TANT DE SENTIT A LA POLÍTICA !