divendres, 26 de juny del 2026

COMPRENDRE LA REALITAT

 

Aquest és el gran problema de les nostres societats, no comprendre la realitat. A Occident, fa molt de temps que han convertit la gent en imbècils funcionals. De fet, ja en els meus anys d’estudiant - i ha plogut des de llavors -, se’ns orientava quant a la selecció del nostre futur, recomanant-nos els estudis per a aquelles feines que semblava que serien les més demandades. Ja aleshores hi havia un profund interès a desincentivar i desacreditar les humanitats, ja que la ciència i la tecnologia eren el futur. Avui, podem comprovar que més que el futur és el final. Fixem-nos que la vida de qualsevol individu està destinada a servir els interessos dels poderosos, més que no a gaudir d’aquest insòlit privilegi. Però, només que pensem una mica, ens adonarem que vivim en una societat d’esclaus, on si no et maten abans de néixer perquè una cosa gestant tarada i empoderada no vol que contaminis el planeta, seràs educat, o sigui, castrat, per les institucions d’allò que els criminals anomenen educació, i que és la més aberrant forma de convertir la gent en idiota i esclava. Durant els millors anys de la teva vida, estaràs privat de llibertat i de pensament perquè el coneixement te’l serveixen envasat, perquè l’última cosa que has de fer és tractar de conèixer per tu mateix, ja que aleshores se’ls va en orris aquesta granja d’esclaus. Després de perdre la teva joventut aprenent imbecil·litats funcionals al servei de la societat dels esclaus, si tens sort, et posaràs a treballar fins a l’últim moment possible per a tractar de sobreviure i, sobretot, de mantenir els paràsits i els criminals del sistema. Si no et mores abans de jubilar-te – un fet cada volta més improbable -, aleshores, els paràsits i criminals que viuen de mantenir la granja dels esclaus, et donaran una almoina inútil perquè acabis com puguis la teva vida de merda. I quan et moris, hauràs de pagar-te l’enterrament, un fet, que val a dir, hauria de ser – almenys per als serveis bàsics: tanatoplàstia, vetlla, cerimònia de comiat i enterrament – gratuït, perquè aquell esclau que es mor ha estat servint la casa de putes que anomenem Estat, tota la vida.

Cregueu-me, la vida és una molt altra cosa. Però perquè la vida sigui possible és imprescindible que l’Estat i els seus criminals no hi interfereixin. Certament, l’Estat i – curiosament – els criminals, han de vetllar per la convivència i han de perseguir els crims (naturals) amb la justícia, però més enllà d’això, l’administració de l’Estat no ha d’intervenir en la teva vida. Tanmateix, en una granja cada animal té una missió i ha de rendir uns beneficis, que per això, els criminals de l’Estat viuen del robatori, bàsicament, i tracten de mantenir el sistema com sigui, ja que d’això viuen ells i els seus amos, que no per altra raó, quan convé fer una liquidació d’animals, preparen una guerra – abans – o dissenyen mentides i verins per a matar la gent, que els criminals dels polítics són així, bona gent i molt altruistes, altruistes fins a un punt que no us el podeu imaginar! No cal dir que els impostos són un robatori, i només poden ser ‘legals’ quan els ciutadans els accepten, no quan són imposats per les bandes de mafiosos i criminals, ja que aleshores no són impostos, sinó coaccions. Ja no dic, quan la gent no té cap control del botí aberrant que obtenen aquests criminals, que, perquè tenim algun mena de retard anomenem polítics, quan són d’entre l’escòria de cada societat, la púrria més infecta. Un polític és un miserable granger; miserable, perquè hi ha grangers dignes, però aquestes escombraries són miserables fins a dir prou. Fetes aquestes reflexions, comprovem que els polítics són criminals, i recordem que tot poble té el dret natural de revoltar-se contra els criminals, tot el dret, sense que hi pugui haver cap acció de la justícia que impedeixi mai la defensa pròpia. La gent neix per a viure, no per a obeir les normes i les lleis dels més abjectes i execrables paràsits de la societat. L’Estat pot ser un mal necessari, el que és un mal innecessari és la criminocràcia, un sistema de robatori anomenat règim social i que se sustenta del treball esclau que administren els paràsits de les bandes mafioses per als seus beneficis. Quan comprenguem que el millor polític democràtic és el polític mort, aleshores començarem a veure la llum al final del túnel. Si un polític autoritari pot ser repugnant, almenys va de cara; però un polític democràtic és la pura hipocresia, la pura mentida, la pura infàmia, la pura iniquitat, que per això, després que et maten – sigui amb verins, amb riuades o en atemptats terroristes de l’Estat – munten l’espectacle de fotre-se’n de les víctimes amb rostres compungits. Quan comprenguem que el millor polític democràtic és el que ja no està entre nosaltres, aleshores, haurem comprès el sistema polític i començarem a entendre que la vida és una molt altra cosa que allò que els mafiosos ens han fet creure. Penseu només en aquella gent que decideix de viure la vida pel seu compte i fuig de les ciutats i recerca la subsistència amb el seu treball – sigui en tasques agrícoles, ramaderes o treballant dins de l’oficialitat però des de lluny, per a entendre’ns -, doncs, les urpes dels lladres arribaran allà on siguis, i legislaran per a fer-te la vida impossible, perquè els grangers criminals que es fan dir polítics, volen que tot a la teva vida depengui de la seva voluntat; que així estan de tarats, només els heu de veure i escoltar. Per aquestes raons, no hi pot haver un sol article ni una sola llei que en justícia no permeti l’execució dels qui et tiranitzen, perquè la llibertat és el primer dels béns, i com la vida, no necessita permís per a ser defensada. Això ho escric especialment per als excrements amb toga, els pilars de la corrupció i la immundícia, perquè si algun ésser lliure mata una rata dedicada a la política, l’únic que procedeix de fer, és enterrar la rata, i si volen, amb grans cerimònies de rosegadors, però l’home lliure i digne no ha de ser ni tan sols molestat. O quin dret pot tenir la justícia a reclamar justícia a qui ha fet la màxima justícia? Al capdavall, un polític sap que pot ser assassinat, per això, totes les rates van protegides per ratetes guardaespatlles, uns éssers miserables, però que com a bon esclaus, per a menjar i rebre les carícies de les mans ensangonades, farien qualsevol cosa. Però, deixem-nos de discursos i vegem els criminals directament.

Pinotxo Merz, l’odalisca de Larry Fink, és una puteta tarada amb un desenvolupadíssim autoodi alemany, que ha treballat per a la corporació criminal més gran de la història, BlackRock, i per això, i per la manca d’aptituds i de principis, la rateta mentidera ha estat col·locada pels jueus al capdavant de la colònia alemanya. Tots recordareu un pintor que va expulsar la jueria del Reich i que en sis anys – només sis anys! – va convertir la granja de porcs que hi tenien els jueus, en la primera potència mundial. Després, les rates s’encarregaren d’exterminar el poble alemany i la seva història, i des d’aleshores, els alemanys han estat animals de granja molt eficients, que han produït bons beneficis per als grangers, que majoritàriament viuen a Isra-hell, on van a parar la immensa majoria dels diners alemanys, per a mantenir els seus màxims enemics i els seus destructors. Doncs, en Pinotxo creu que els esclaus alemanys han de treballar tota la vida, i després de la seva nefasta i ‘dirigida’ gestió, però, ha aconseguit de mantenir els musulmans – idiosincràsia alemanya per excel·lència i no el protestantisme -, amb la qual cosa el país està immers en una crisi econòmica provocada, únicament i exclusiva, per les rates polítiques al servei de les ordres de la Sinagoga del Femer.

https://t.me/c/1168730878/586672

SEGUR QUE PENSA QUE ENVIAR ALEMANYS

A MATAR RUSSOS, ALLEUGERIRÀ LA PRESSIÓ.

No deixem els psicòpates de la política i recordem tot el que s’ha descobert amb els papers del jueu bo però no tant, que viu en una illa emparat per tots els criminals involucrats en els seus papers, com ho demostra aquesta evidència:

https://t.me/c/1168730878/586847

UNA SOCIETAT DESPERTA, DE VERITAT,

VOLDRIA VEURE ELS RESPONSABLES PENJATS.

La magnitud de la ignomínia dels criminals de la política supera qualsevol paràmetre històric. Tots sabem que tots els governs es dediquen al tràfic de menors i a la donació d’aquests cossos joves per a l’extirpació d’òrgans – sí, això fan els nostres estimats polítics -. Escolteu aquesta senadora xilena parlant sobre els nens haitians desapareguts. Observeu que ens parla de la criminal Bachelet, que fou president del país i una excel·lent subministradora de carn tendra, i fixeu-vos, que aquesta assassina té un càrrec de responsabilitat a l’ONU. No cal dir res més.

https://t.me/c/1168730878/586800

MATAR POLÍTICS HAURIA DE SER UNA ACTIVITAT DIÀRIA,

COM PASSEJAR.

(I sí, aviat ens quedaríem sense gènere,

però amb un país digne i lliure).

Si ens n’anem a Veneçuela i els seus tràgics terratrèmols, hi ha gent que, com jo, sospita que no són fenòmens naturals:

https://t.me/c/1168730878/586877

Sense entrar en la qüestió, sí que cal portar-vos la següent notícia que demostra la criminalitat i la hipocresia dels assassins que es fan dir polítics, com l’escòria traïdora dels LGTBIJQK+ de caqui, els menjaglands circumcisos per vocació i devoció. Vegeu com els criminals que assassinaren la gent a València en l’atemptat terrorista, no només es pixen damunt les víctimes que provoquen, si no que se’n foten. On podria aterrar un avió dels LGTBIJQK+ de caqui seguint les instruccions del tap de bassa que els dirigeix, criminal de professió i molt pràctica a l’hora de matar compatriotes?

https://t.me/c/1168730878/586914

A VENEÇUELA - QUE ESTÀ AQUÍ AL COSTAT - UNES HORES;

A VALÈNCIA, UNS QUANTS DIES DESPRÉS,

QUE COM MÉS MORTS, MÉS BENEFICIS.

NO SÓN POLÍTICS, SÓN, COM HO DIU EL PEU DE FOTO

 LGTBIJQK+,

FILLS DE PUTA, I JO HI AFEGIRIA, ‘DE LA GRAN’, COM ILLA.

I això, us sona?

https://t.me/c/1168730878/586942

D’ON TRAURAN AQUESTS ANIMALS DISFRESSATS DE

 POLICIA ?

Però, vegem més crims de tots aquests criminals emparats pels excrements amb toga, cosins germans en la carrera criminal, com ho comprovem cada dia del món. Vegeu com els polítics tracten d’escanyar la gent que treballa, per a després poder-los matar de fam, i no és cap exageració, perquè substituir camps de conreu per plaques d’idiòcia solar és més que un atemptat climàtic, un crim de lesa humanitat, pel qual, i ho repetiré fins a perdre la veu, tots els responsables han de ser inexcusablement executats:

https://t.me/c/1168730878/586858

ÉSSERS HUMANS CONTRA RATES.

RES NO POT IMPEDIR EXTERMINAR LES RATES

- ENCARA QUE LA RATA BELARRA LEGISLI

PERQUÈ NO LES MATIN -

RES, ABSOLUTAMENT RES.

Vegeu com ‘administren’ els diners en delicte d’alta traïció i com es munten les guinguetes on augmenten el robatori que ja practiquen amb els impostos – o sigui, les coaccions mafioses de les bandes de saqueig -:

https://t.me/c/1168730878/586923

I no oblideu que amb plena consciència del que fan, importen assassins, que així els ho mana el Pla Kalergi. i els traïdors, per a això estan:

https://t.me/ULTIMA_HORA/34578

https://t.me/c/1168730878/586971

NO SERÀ SEMPRE MOLT MILLOR LA MORT D’UN POLÍTIC

QUE LA D’UN INNOCENT A MANS DELS CRIMINALS

QUE FINANCEN ELS POLÍTICS ?


QUAN COMPRENGUEM QUE NO HI POT HAVER CAP LLEI

QUE IMPEDEIXI DE MATAR POLÍTICS DEMOCRÀTICS,

PERQUÈ AQUESTA LLEI EMPARARIA ELS PITJORS 

CRIMINALS,

ALESHORES, HAUREM FET EL PAS DECISIU.


SI LA ‘IMMUNDÍCIA’ NOMÉS ES DECORATIVA

CALDRÀ IMPOSAR LA JUSTÍCIA NATURAL.


I TOT ÉS POSAR-S’HI.


P.S. Fixeu-vos que mentre els jueus no tenen els seus criminals al poder, hi ha bandes terroristes que executen polítics – cosa mai no recriminable -, però, així que els jueus ja controlen el país, aleshores, les bandes es dissolen. Cerqueu-ho vosaltres mateixos (a Alemanya, a Itàlia, a Espanya, a Irlanda i Regne Unit...) i us n’adonareu.

P.S. Jutgeu vosaltres mateixos i digueu-me si la idiòcia no és un crim que hauria d’estar castigat amb la pena capital, i no ho dic perquè siguin homosexuals, sinó perquè dins del crani hi ha buit i només hi ressonen les consignes de Sió.

https://t.me/c/1168730878/586970

ÉS UN URINARI, O NO ?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada