Recordem com se les gasta la màfia partitocràtica quan una jutgessa vol investigar l’atemptat terrorista brutal de l’11-M, perpetrat per l’Estat amb connivència amb el rei d’Espanya Mohammed VI i la maçoneria franca (Recordeu que aquest atemptat que coneixia tota l’elit partitocràtica féu president el delinqüent comú, traficant de drogues i or, i joier, Zapatero; com també recordeu, que el criminal de guerra José María Aznar no va ajornar les eleccions, perquè els amos li van dir que no ho fes, i per això, el retardat mental d’Acebes mantenia que havia estat ETA, quan tots sabien de la col·laboració del CNI).
https://t.me/c/1168730878/587063
AIXÍ SÓN ELS ASSASSINS QUE ENS GOVERNEN.
Pensem en Veneçuela, vegeu els projectes dissenyats tot just per a La Guaira, on feia quatre dies que els esclaus de la Reserva Federal hi van fer un simulacre de terratrèmol, com feren un simulacre de plandèmia a les Canàries abans de propagar la mentida del ‘hartovirus’ que, com ningú no se l’ha cregut, s’ha suïcidat. Potser, tornant a Veneçuela, ara seria el moment de muntar patíbuls entre les ruïnes i anar executant els polítics que els han assassinat, perquè la mala pècora de la Delcy, la traïdora de Maduro, l’okupa del pallasso Pastanaga, alguna cosa hauria de saber, tanmateix, ella sap que ha fet mèrits molt valorats pels de sempre, de sempre. Us confesso que després de veure el seguit de notícies que arriben de Veneçuela, no em crec la ‘casualitat’ del terratrèmol – abandonament de les víctimes, intent de segrest dels nens rescatats, The Economist, o els projectes d’urbanització per a construir el camp de concentració...
https://t.me/c/1168730878/587221
https://t.me/c/1168730878/587314
https://t.me/c/1168730878/587315
Ahir també comentava la màxima de qualsevol democràcia: Com més a dalt, més criminal. Vegeu com els excrements amb toga de la Reserva Federal han resolt favorablement els crims de la indústria de l’assassinat silent, o farmàfia:
https://t.me/c/1168730878/587217
Quant a la pitjor escòria de cada nació, cal recordar que aquests excrements de la colònia americana no van fer res, quan el traïdor i criminal Biden va dictar ‘l’indult preventiu’ per a la seva família i per a la rata Fauci, i no s’ha de ser molt espavilat per a saber que el que procedia era investigar els criminals que el deficient mental de Biden eximia de responsabilitats penals. És pur sentit comú: Si l’indult ja és una bajanada del dret, bàsicament, un recull d’idiòcies sense agafador, què dir d’un indult quan no hi ha sentència, ja que és l’evidència irrefutable que l’indult encobreix crims de molt difícil remissió. Biden hauria d’haver anat directament a la presó, i posteriorment, la família i la rata al patíbul. Però els màxims criminals entre els excrements són on són per les seves qualitats delinqüencials – el dret -, no pels seus valors de justícia.
Ara una reflexió sobre l’avortament i després digueu-me si les tarades esquizoides i els gossos castrats apologetes de l’assassinat, així com els excrements amb toga, per no perseguir els més greus dels crims – l’assassinat i la inducció a l’assassinat massiu – no haurien de ser reclosos en centres psiquiàtrics especialitzats, si no és que voleu tirar pel dret i resoldre el problema de manera eficient, ràpida i més que justa:
https://t.me/c/1168730878/587220
La criminocràcia és el règim dels criminals i els mafiosos, de la púrria partitocràtica, integrada per traïdors, lladres i amants de les violacions i dels assassinats d’innocents perquè els amos jueus no s’enfadin i aleshores puguin estroncar la carrera criminal del polític. Iostoibien, el més gran dels criminals de la història de totes les Espanyes, és un psicòpata de manual de psiquiatria perillosa. Escolteu aquesta carn de patíbul – com m’agradaria de veure’l ascendir els esglaons que condueixen a la forca, on rendiria la cosa que el sosté, que ànima no és! Com m’agradaria, i amb ell, si fos per mi, PSOE i mig -:
https://t.me/c/1168730878/587219
S’inventa una carta d’una noia que tenia un pare amb seriosos problemes mentals, que enmig de l’agonia, el retardat, esperava escoltar el líder – el megalòman vanitós – i comprovar que continuaven destruint Espanya. El més greu són els sicaris i mamarratxos que l’acompanyen, tots, no ho dubteu, criminals, si no, no farien suport al capo. Tanmateix, el que més crida l’atenció és per què no ha posat nom i cognoms a la bona noia del pare retardat, amb la qual cosa retria un homenatge al pobre deficient mental, que, almenys, és un vot menys:
https://t.me/c/1168730878/587219
LES FOQUES ES POSEN DEMPEUS
PER A OVACIONAR EL MÉS GRAN CRIMINAL
DE LA HISTÒRIA HISPANA.
D’altra banda, tots els paràsits i criminals, donen suport al capo, perquè si el capo desapareix, potser la vida d’aquesta escòria es converteixi en deplorable, com ells. Vegeu el xucla-sangs inútil de la UGT, secció paràsita, pirata i laboral de la banda criminal PSOE:
https://t.me/c/1168730878/587265
L’ESTULTÍCIA EN CÀRREC PÚBLIC ÉS UN DELICTE PENAL
QUE S’HAURIA DE CASTIGAR AMB LA PENA CAPITAL,
QUE VAL A DIR, QUE HAURIA DE SER AVUI LA PENA
MÉS SOVINTEJADA, ALMENYS, SI PARLEM DE FER
JUSTÍCIA.
D’aquest deficient mental, xoriço professional, inútil fins a no creure-s’ho, megalòman afeccionat i idiota fins a l’última de les cèl·lules, què dir?
https://t.me/c/1168730878/587272
UN POLÍTIC DEMOCRÀTIC NOMÉS FA MAL, NOMÉS.
ÉS EL QUE TENEN LES MANCANCES INTEL·LECTUALS,
JA NO DIC LES ÈTIQUES !
I JO US SÓC SINCER, MÉS QUE FER UN MACRO
COTTOLENGO
PER A TENIR ARREPLEGATS ELS RETARDATS AMB DELIRIS,
JO SÓC MÉS DE FER UNS QUANTS CEMENTIRIS.
MÉS NET I MENYS PROBLEMES.
No conclourem l’episodi sense recordar el mal del món, els sinistres deixebles de Satanàs que dirigeixen els retardats mentals. Nicolás Morás ens en diu quatre coses:
https://t.me/c/1168730878/587198
Per a aquells amb dificultats cognitives i la ment abduïda, com per als nens – el següent pòster hauria de penjar en totes les escoles, públiques i privades -, el mateix, però en dibuixets:
https://t.me/c/1168730878/587200
PER A ARRIBAR A AQUESTS,
PRIMER CAL CREMAR LES BRUIXES I ELS LLOPS.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada