Si la pena capital fos la sentència per a qualsevol activitat il·legal comesa des de les instàncies públiques, atenint-nos al fet indiscutible que un servidor públic ocupa un lloc de responsabilitat per a satisfer les necessitats dels seus conciutadans i no per a enriquir-se robant, mitjançant el frau o matant a comissió, i a més a més, que l’opció de dedicar-se a la tasca de polític és voluntària; amb aquestes raons, per tant, qualsevol delicte comès per aquests – avui – delinqüents, pot ser considerat sempre alta traïció. Només amb el fet de convertir en llei aquesta proposta, només amb el fet, ens trobaríem amb el problema que haurien de desaparèixer infinitat de càrrecs públics per manca de xoriços. I val a dir, que sense comptar amb les ingents quantitats que roben – consulteu el patrimoni dels pròcers de la criminocràcia i sortireu de dubtes -, només l’estalvi en nòmines, dietes i galindaines, donarien un respir a l’erari públic que no ens el podem ni imaginar. Quan l’Estat és màfia, la gent té el dret absolut i inalienable de destruir-ne els responsables. Sobre aquests criminals tractarem avui, perquè a ningú li resti el mínim dubte que amb l’execució de tots els criminals, la societat seria més neta, molt més neta, menys hipòcrita i més justa. Qui dubta que parlar d’un polític democràtic és parlar de corrupció i organització criminal, encara no ha baixat de l’hort, o si ho voleu dit d’una altra manera, viu a la Lluna de València.
Abans d’entrar en el repertori dels criminals dignes de patíbul, vull recordar els veneçolans que no en tenien prou amb el règim mafiós i vulgar que els jueus hi van imposar i que ara ha passat directament a mans del pallasso Pastanaga, que han patit ‘dos’ desastrosos terratrèmols. El meu condol a les famílies de les víctimes i al país en general, que la gent no té res a veure amb els criminals que els comanden. Tanmateix, no us resulta sospitós que després de robar el país i el petroli, ara s’esdevingui aquest desastre? Qualsevol pensaria si no han pensat d’instal·lar-hi un nou Ressort, no sé si finançat pel diable de la Casa Blanca. Jo, almenys, mai a la vida havia sentit a parlar de dos terratrèmols en un com aquest; coneixia sismes i un bon nombre de rèpliques, però aquest curiós cas, jo, almenys, mai no l’havia sentit. Alhora, els americans s’han mostrat disposats a ajudar – fet lloable, com moltes altres nacions – i fins i tot els ‘experts especialistes’ ja han sospesat la possibilitat del nombre de víctimes:
https://t.me/c/1168730878/586515
JO SÓC MÉS DE L’ESTIMACIÓ APROXIMADA
ENTRE ZERO I UN MILIÓ.
Comencem aquesta exhibició de criminals, amb les evidències de la Covid, de la qual és màxim responsable a Soroslàndia el genocida i MHFDGP Salvador Illa:
https://t.me/c/1168730878/586297
ELS MATAVEN ALS HOSPITALS...
https://t.me/c/1168730878/586418
... i enverinaren la població amb els tòxics jueus. Entre moltes altres evidències, vegeu l’augment de la medicació per causes coronàries a Noruega gràcies a la injecció promocionada pel genocida Illa, la qual ell no es va administrar, per bé que va fingir-ho, ja que les comissions es veu que eren per animal enverinat, i per això, el sinistre criminal va sortir a la televisió a conduir a l’escorxador o a la malaltia crònica a centenars de milers de persones:
https://t.me/c/1168730878/586581
Conclourem aquest recull de proves que demostren la culpabilitat del genocida Illa en la matança, amb el document que corrobora que aquest acte terrorista i criminal fou dissenyat pels de sempre, però que els màxims responsables abans que salvar la gent, van optar per cobrar les comissions per assassinat:
https://t.me/c/1168730878/586604
NO ÉS QUE CALGUI UNA ORDRE DE DETENCIÓ, NO.
CAL LA SENTÈNCIA A PENA CAPITAL
A EXECUTAR PER QUI EL TINGUI MÉS A PROP.
Vegem alguns altres detalls d’aquesta organització criminal anomenada PSOE, que si bé destaca per la capacitat en l’execució dels crims, no desmereix però, les capacitats criminals de les altres bandes polítiques, que totes són el mateix:
https://t.me/c/1168730878/586353
https://t.me/c/1168730878/586348
https://t.me/c/1168730878/586349
Així són els demòcrates: escòria, púrria, xurma, paràsits i delinqüents. No cal dir que amb aquestes legalitzacions il·legals i arbitràries, n’hi ha prou per a declarar el partit com una amenaça per a la nació (Alta traïció):
Ja no dic quan parlem de la invasió musulmana i les guinguetes polítiques per a robar com si no hi hagués demà, en el que és un evidentíssim delicte de malversació de diners públics, frau i apropiació indeguda, apart de la recorrent alta traïció:
https://t.me/c/1168730878/586470
NO SÓN POLÍTICS, SÓN CRIMINALS.
PREGUNTA:
ON HAN D’ESTAR ELS CRIMINALS ?
I ELS MÉS CRIMINALS ENTRE ELS CRIMINALS ?
Prosseguim.
https://t.me/c/1168730878/586520
AIXÒ QUE, PER LA CARA, DIRIES QUE ÉS, MÍNIM,
ENGINYER.
https://t.me/c/1168730878/586522
QUÈ DIC JO? DONCS, MÉS CLARA, L’AIGUA.
https://t.me/c/1168730878/586524
PERÒ TOTS AL CARRER, QUE EL DRET ELS EMPARA.
NO ÉS FANTÀSTICA LA IMMUNDÍCIA ?
https://share.google/ZasSiEuZoDygD2nxW
ALGÚ NECESSITA MÉS PROVES D’AQUEST CLEPTÒMAN
TARAT I AMB LIMITACIONS RACIONALS PREOCUPANTS ?
A Colòmbia, on es veu que els jueus han tornat a manipular les eleccions per a posar-hi el criminal de torn, la gent ha pres accions violentes contra les càmeres de vigilància. I dic jo, no seria molt millor i molt més efectiu de fer el de les càmeres amb els polítics? I no només a Colòmbia, no fotem!
https://t.me/c/1168730878/586370
PERQUÈ NO HI ESTEM ACOSTUMATS,
PERÒ ELS POLÍTICS PENJATS,
NO SABEU QUÈ BÉ QUE LLUEIXEN
I COM DE BÉ FUNCIONEN DESPRÉS LES NACIONS.
Penseu en la puteta Pinotxo Merz, l’odalisca de Larry Fink, que ara vol imposar l’esclavatge perpetu als alemanys, i això que els van dir que els enginyers, astronautes, físics, neuròlegs i altres doctorats així com enfosquits, havien de ser rebuts perquè els venien a pagar les pensions molt generosament, encara que fins ara només cobrin de la guardiola que havia de permetre de cobrar les pensions als ‘paràsits’ alemanys després de treballar tota la vida (No compteu ara les aportacions alemanyes per a pagar el caixet de tots els artistes del conte dels contes):
https://t.me/c/1168730878/586582
PENJAR-LOS SEMPRE ÉS UN BÉ SOCIAL.
AQUEST CRIMINAL NO S’ABAIXA EL SOU,
I A ELL, PER NO FER RES MÉS QUE ALTA TRAÏCIÓ,
LI CORRESPONDRÀ UNA SUCOSA JUBILACIÓ.
Quant a la rata Fauci, el goyim genocida més estimat pels jueus, després de les grans matances amb l’AZT i el frau de la SIDA, com amb els verins jueus amb la Covid-19, ara sabem que el criminal segrestava i matava nens per a experimentació. Ho diu en Kennedy! Aleshores, com és que no penja ja d’una forca? Hi insisteixo, apel·lar al dret de defensa i a un judici just, és una ofensa a la meva intel·ligència. Ordre d’execució, i qui el tingui més a prop i pugui, que actuï en conseqüència. Com hauria de passar amb Gates i els jueus joves i multimilionaris que maten amb la IA, o t’espien a les xarxes, així com la resta de delictes i crims que cometen parapetats en l’eufemisme de la filantropia, una activitat, tot sigui dit, que jo no he trobat mai entre els assassins de masses, per més que els cagaguano i els gossos castrats i les putes inútils i idiotes hi insisteixin:
https://t.me/c/1168730878/586534
Per concloure, anirem al circ de l’urinari públic de la Sinagoga del Femer on una puteta manifesta la seva alegria en haver donat un pas més envers el camp de concentració que desitgen els jueus. I pensar que hi ha gent que defensa que les dones i els homes som iguals! Dues dècades els han bastat per a destruir nacions mil·lenàries. El temps sembla corroborar que el millor lloc per a les dones és a casa, almenys, no malmeten més que a casa seva. I no és misogínia, sinó evidència. Que ningú em negarà que no he portat al blog i he lloat dones dignes i intel·ligents, que això sí, no són la norma, pesi a qui pesi, i només de veure com han quedat les nacions després del pas d’aquestes ‘administradores’ n’hi ha prou, almenys, si no tens disfuncions neuronals, paraplegia cerebral, discapacitats psicològiques o anomalies hormonals.
https://t.me/c/1168730878/586620
QUE CONTENTA ESTÀ DE POSAR LA PRIMERA PEDRA
PER A LA FI DE LES LLIBERTATS HUMANES.
SABRÀ FREGIR UN OU ?
AVIAT COMPROVAREU EL MAL QUE HA FET LA DONA:
VANITOSA, EGOISTA, NARCISISTA,
ORGULLOSA I ENVEJOSA,
QUALITATS QUASI ESSENCIALS.
(I quin collaret més bufó que llueix!)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada