dissabte, 1 de març del 2025

TRES PALLASSOS I UN DESTÍ


Abans-d’ahir, ni més ni menys que tenint per escenari el despatx oval de la Casa Blanca, els jueus van estrenar la seva última creació teatral: «Tres pallassos i un destí». El pallasso de l’orella trencada, el pallasso de la coca i el pallasso impertinent, es reuniren a l’escenari davant d’una multitud de premsa de l’espectacle, que foren els convidats a assistir en exclusiva a l’estrena de l’obra.

L’argument de la peça teatral comença quan el pallasso de l’orella trencada convida el seu col·lega de professió i cocaïnòman, a casa seva, on es reuniran amb el pallasso impertinent per a departir amablement sobre l’estat del circ del pallasso de la coca, que la veritat, està ben malament. El primer acte comença quan el pallasso de l’orella trencada recrimina el pallasso de la coca de presentar-se a casa seva com si no tingués cap altre vestit de pallasso. El pallasso convidat s’excusa emparant-se en la situació lamentable del seu circ, i malgrat que això no satisfà el pallasso de l’orella trencada, el convida a entrar al circ jueu que ell, com a còmic, fa que governa; on els espera el pallasso impertinent. Amb les salutacions recíproques i al públic assistent, s’abaixa el teló. El segon acte comença amb les negociacions, que són més una discussió entre pallassos, en la qual els uns acusen els altres. «Que si em deus 500 milions de dòlars», «Que si me’ls varen donar», «Que si un bé negre», i així, fins que arriben al tema principal, que és que el pallasso de l’orella trencada es farà seves les riqueses en terres rares del circ del pallasso de la coca, i el pallasso de la coca s’asseurà i es rendirà davant l’Ós de Moscou, que és un ogre que té aterrits els treballadors del circ del pallasso de la coca. En tot això, els dos pallassos principals comencen a llençar-se draps bruts – cosa que fa sempre molta gràcia a l’espectador – fins que el pallasso impertinent, una mica en segon pla fins llavors, comença a punxar i a fer bromes de mal gust al pallasso de la coca, per tal d’agradar al pallasso de l’orella trencada. Aleshores, com en el circ, que sempre es llencen els pastissos de nata, ells se’ls llencen damunt de tan digne escenari i davant de l’estupefacció del públic (els cagaguano amb diverses patologies mentals)... I amb aquesta escena s’abaixa el teló. El tercer acte és el clímax de l’acció, que s’esdevé quan el pallasso de l’orella trencada i l’impertinent comuniquen al pallasso de la coca que han decidit que si és tan descurat amb els vestits, si a més a més, té un circ que naufraga, i no vol cedir-los les terres rares per a endreçar l’estrall, que l’engeguen, que es desentenen de les gires del circ del pallasso de la coca i que no intercediran perquè l’Ós de Moscou no acabi de bufar i bufar i enfonsar la seva malmesa carpa circense. Aleshores, aïrat, el pallasso de la coca, després de tocar-se el nas pels prurits dels efectes del seu aliment, els diu que no els donarà les terres rares, que el seu circ no s’enfonsarà perquè l’ajudaran els lil·liputencs de la Sinagoga del Femer – un altre circ, aquest de nans – i que, ara, se’n va a fer una entrevista a una televisió, perquè ell és un pallasso professional i l’espectacle mai no ha de parar. Amb aquest crispada escena, s’abaixa definitivament el teló, amb el pallasso de la coca directe a continuar amb l’espectacle, mentre els altres dos pallassos amfitrions ploren la pèrdua de les terres rares, que ara només seran de BlackRock, un circ de psicòpates que en col·laboració amb el pallasso de la coca, al qual la hi subministren, s’ha quedat amb el circ del pallasso de la coca i les terres rares, les terres normals i totes les terres que us pugueu imaginar i no imaginar.

Amb l’espectacle conclòs, amb els cagaguano de públic més que satisfets per l’entretingut esdeveniment, i tots admirats, és clar - que d’això mengen -, de les capacitats per a la invenció dels jueus, els ínclits creadors del conte dels contes, l’èxit dels èxits de tots els èxits produïts mai en ficció, han abandonat la sala, això sí, esperant quina serà la reacció del circ dels lil·liputencs, val a dir, que un circ de mala mort, farcit de nans criminals i assassins, i que ara han de ser els qui donaran suport al pallasso de la coca, per tal de procurar involucrar el seu circ de nans amb el circ del pallasso i fer front a l’Ós de Moscou.

Així acaba la darrera obra dels jueus: «Tres pallassos i un destí». Una obra que ens convida, no a pensar ni a reflexionar, sinó a sentir vergonya, alhora que ens insinua un destí de focs artificials i sacrificis inversemblants, en el que els jueus esperen que sigui la guerra que destrueixi el circ dels lil·liputencs de la Sinagoga del Femer, un circ que els jueus muntaren per a ser destruït.

Tot seguit, us enllaço algunes imatges de la peça teatral, poques, per allò dels drets d’autor, que els jueus en això són molt primmirats; però sí que us il·lustraré sobradament sobre els nans criminals i assassins del circ de la Sinagoga del Femer, també conegut pel Circ de Brussel·les, i que seran els qui donaran suport incondicional al pallasso de la coca, si cal, posant tota la carn de canó a la graella o en primera línia, perquè els lil·liputencs del Circ de Brussel·les, com són malvats i cruels de mena, tot el que sigui rendir culte a la mort, els va, com ho demostraren en un dels seus més grans espectacles, reconegut a nivell mundial: «Eficaces i segures», que va batre tots els registres quant a participació ciutadana, malgrat que era un espectacle verinós per als participants i un motiu de riure i omplir-se les butxaques per als nans criminals i assassins del terrible Circ de Brussel·les, els nous socis del pallasso de la coca i el seu circ de terres rares contra l’Ós de Moscou, l’ogre dels ogres, que vol arrasar tots els circs del món i imposar la religió ursina universal sota el magisteri del papa Putin.

https://t.me/OPERAC_ENJAMBRE/5463171

https://t.me/OPERAC_ENJAMBRE/5465164

https://t.me/ULTIMA_HORA/22683

https://t.me/ULTIMA_HORA/22682

https://t.me/ULTIMA_HORA/22681

https://t.me/ULTIMA_HORA/22678

https://t.me/ULTIMA_HORA/22673

https://t.me/ULTIMA_HORA/22672

https://t.me/ULTIMA_HORA/22671

https://t.me/ULTIMA_HORA/22669

https://t.me/ULTIMA_HORA/22668

https://t.me/ULTIMA_HORA/22699


Anàlisi crítica de l’última obra dels jueus:

Totes les putes i els gossos castrats fan mans i mànigues per conduir Europa a una guerra contra Rússia. Espero que aquest sigui el principi del final a la forca de tots els nans de la Sinagoga del Femer.

https://t.me/OPERAC_ENJAMBRE/5463350


Conclouré amb dues proves irrefutables de ‘l’amor immens’ dels jueus envers els nens i les dones, que per a això munten sempre circs i escriuen contes de ficció:

L’amor als nens. Vegeu la tendresa amb els usurpadors de la terra ancestral judaica:

https://t.me/mustangcomunicacion/21041

Al nen, el porten al circ.

L’amor a les dones i als animals, si és que són coses diferents, una vegada els jueus les han reformat i les han convertides en coses gestants que avorten perquè el seu cos és seu i per a salvar el planeta, que per això maten els fills en els ventres i no mengen carn per respecte als animals, que són sagrats; no com les verdures, que a aquestes sí que se les mengen. Algun dia ho faran amb els fills, tot sigui per a salvar el planeta i tenir contents els jueus que les destrueixen fent-los creure que les ‘empoderen’, com en diuen els de la quipà i els ‘moderns’, o idiotes.

https://t.me/OPERAC_ENJAMBRE/5463461

A les nenes – futures coses gestants avortistes proplanetàries -,

les emmenen cap als sanatoris mentals,

d’això no pot haver-hi dubtes.


ESPERANT QUE US HAGI AGRADAT

L’ESPECTACLE D’AVUI,

ENS MANTINDREM ALERTA,

QUE ELS NANS I ELS SIONISTES

JA ENSUMEN SANG A EUROPA.

CONFIEM QUE SIGUI LA SEVA;

DE NOSALTRES DEPENDRÀ.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada