divendres, 4 d’agost del 2017

ROBAFONE (2)




Jo no sóc mal pensat, i és casualitat que després del meu escrit d’ahir, avui -divendres- m’hagin dit que enviaran un tècnic -una manera de dir- perquè tracti de solucionar el problema. Lògicament, avui no han vingut, i gràcies a l’extraordinari servei de l’organització, em quedaré sense telèfon una setmana, ja que no podran venir fins al vinent dilluns, motiu pel qual no us penseu que em descontaran un euro, ells cobraran allò acordat, l’estafa addicional inicial i potser la visita del tècnic.
No dubto que un senyor com Don Vitto, format a la prestigiosíssima Harvard, és un home honest i per damunt de tot honrat. Ve-ri-tas és el lema de tan sagrada institució. Mark Zuckerberg, l’eminència intel·lectual cocreadora de Facebook, també hi fou format, per no dir el Premi Nobel de la Pau, el criminal Kissinger, home a l’ombra del cop d’estat a Xile i a l’Argentina, i de les desaparicions dels elements esquerranosos. Com podria dubtar d’una institució que només ha aportat genis a la humanitat!
Però de moment, jo sense telèfon, això sí, pagant com sempre.


P.S. I ja sé que hi ha males veus, de gent rancorosa i venjativa, que diuen que el neoliberalisme és una idea fecundada en aquesta institució. No en feu cas d’això. Com una universitat podria actuar de forma tan poc ètica, i a més a més una entitat americana, exemple de tot el millor del món, des del cinema a les hamburgueses!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada