dijous, 3 d’agost del 2017

VODAFONE O COM ROBAR AMB L’EXCUSA DE LA TELEFONIA



Fa només quatre mesos que vaig tenir la desgràcia de caure en les seves mans, per no dir peus. Des d’aleshores tot ha estat un suplici: mal servei -nefast per a ser més correctes-, víctima de mentides i enganys, frau en servei i un llarg etcètera que ressenyaré perquè no té per què ser obviat.
El mal servei començà en contractar un wi-fi mobil d’última generació, perquè en modernitat ningú no guanya en aquests estafadors professionals, la qual em van vendre amb tot d’enganys. L’únic que els preocupava era el compte bancari i el compromís de permanència (ningú no s’ha adonat que això és una estafa tolerada. Per quins set sous s’ha de mantenir el contracte amb un servei desconegut, ja que amb el compromís et quedes venut a les mans dels estafadors que podran fer de tu allò que els sembli, i que és el que fan). Em van vendre un producte que en res s’ajustava a les meves necessitats, però els lladres ja havien fet la venda: Internet resultava -només internet, i per no fer res. Només consultar bàsicament el correu i algun diari digital- a més de 80 euros mensuals, quan el producte -teòricament- et sortia per 15. Val a dir que és una empresa que si la vols contractar, és molt recomanable que sàpigues informàtica, telefonia i l’últim crit en tecnologia, si no, si vols assessorament, t’enganyaran sense cap tipus de recança. És com si vas al consultori d’un metge i ets tu qui l’has d’informar i fer-te el diagnòstic de la teva malaltia.
Aleshores, convençut que allò no em convenia, vaig optar per contractar linia de telèfon i internet (preu de 34 euros/mes) amb ells, perquè comptava que em canviarien el producte de l’engany per l’actual contracte. Digueren que sí, però els lladres facturen la contractació dels dos productes. Una vegada -desconeixent, és clar, que em robarien a mans plenes- una vegada contractat el nou servei, vaig estar deu dies sense telèfon ni internet. Per casa només passaven una colla d’ineptes, tots dits ‘tècnics’, tres, per fer-ne la instal·lació. Al final -i obvio malsdecap i viatges que vaig haver de fer jo, i gestions informàtiques que vaig haver de fer jo per resoldre els problemes que eren incapaços de resoldre-, semblava que tot anava bé. A la factura van començar a carregar el primer producte i la magnífica gestió del segon. Per cobrar no els falta temps, d’això no en dubteu.
Durant quatre mesos, llevat del robatori sistemàtic, el servei semblava anar bé. Però es veu que els lladres han decidit d’augmentar els beneficis i ara han decidit de robar a mans plenes altra vegada. I el servei de telèfons fa quatre o cinc dies que és lamentable. No hi ha telèfon i internet cau ara sí i ara també. Lògicament he hagut de trucar-los diverses vegades al seu fantàstic i moderníssim servei d’assitència al client, que ja comença amb què l’has de pagar tu -el servei no funciona i tu has de pagar perquè te’l resolguin, essent fallades d’ells!- i segueix amb un deplorable servei robotitzat que, o els robots són sords o són imbècils: Ja els pots dir el número de telèfon que vulguis, que ells responen allò que els sembla; ara bé, mentrestant va corrent el comptador. Al final sempre apareix la veu d’un sudamericà, molt amable, molt senyor Don, molt tot el que tu vulguis, però que molt amablement et diu que t’arrangis tu l’errada que ells han provocat -gestions amb aparells i material informàtic i tècnic-, i quan els demanes que enviïn un tècnic, que és el que haurien de fer, la colla de lladres et diuen que enviar-te’l et costarà 49 euros, suposo que sense IVA. És a dir, ells t’espatllen la línia i si no la saps arranjar, el tècnic que envien et facturarà 49 euros... No em direu que això no és progrés i un portent de tecnologia! Per no parlar d’una empresa modèlica i exemplar en allò que se’n diu serveis!
Quan resols ‘tu’ el problema, molt amablement et diuen que d’ara a uns minuts et telefonarà un robot -no sé si sord o imbècil, perquè així que parlen, els penjo- per fer-te una enquesta quant al servei del pobre treballador, i el pobre treballador ja t’adverteix que la puntuació va de 0 a 10, però que només els és positiu si la resposta és 9 o 10... A més de lladres, tenen els treballadors com a esclaus. Robafone treballa així. I encara no acabo, perquè la capacitat de llatrocini és immensa. D’on treuen els retardats intel·lectuals que dirigeixen l’empresa, de la banda dels Corleone? (Al final de l’escrit veureu d’on surten, perquè ho he cercat) Honestos no ho són, i si no em creieu, ho veureu ara:
Després de quatre dies, sí, quatre dies, que me’ls he passat tothora pendent de si el telèfon funcionava o no: Quan no admetia trucades, no les podies fer, quan no senties l’interlocutor, no et sentia ell, això quan no funcionava res de res. Doncs, després d’aquests quatre dies, els pocavergonyes amb tota la cara del món em telefonen per dir-me si vull ‘fibra òptica’, ja que l’ADSL -contractat fa quatre mesos, quatre mesos!- té problemes i cau molt sovint. Els molt generosos, t’ofereixen la fibra òptica molt servicials i amb totes les facilitats per a la instal·lació, i en veu baixa et diuen que la factura pujarà a 50 euros/mes. Resumint, que jo he contractat durant 1 any un servei de 34 euros/mes, i al cap de quatre mesos me l’espatllen i me n’ofereixen un -recordeu que tinc el compromís de permanència amb la colla d’estafadors- que augmenta el preu acordat en el contracte un 50%. I els ho dius i encara t’ho neguen. T’asseguren que la ciència avança una barbaritat, sense dubte molt més que els seus cervells i molt a poc a poc comparat amb l’habilitat de les seves mans per sostreure’t la cartera. Que resulta que ara l’ADSL, que fa quatre dies que està instal·lat i era ‘lo más de lo más’ és obsolet. Per què no mantenen la telefonia amb fils, falla menys i ha donat resultat gairebé durant un segle? Però els babaus bavegen amb la fibra òptica i amb l’augment de la facturació en un 50%. En una sola paraula: Lladres.

Fa uns dies escrivia quant a la justícia i el dret. Aquests malfactors estan emparats en el dret, i poden robar passant-se tota la justícia per allà mateix. On són els fiscals? On són els controls de garantia i la defensa dels consumidors? I ja sé que tots sabem que totes les companyies de telefonia, com tots els bancs, són establiments de llatrocini permesos i emparats per la llei, la qual cosa posa en dubte el sistema legal; el qual no per convertir-los en legals els eximeix de ser lladres amb totes les lletres.
No m’estranya que totes aquestes multinacionals guanyin diners a carretades, si a mi o a qualsevol ens permeten de fer el mateix, de ben segur que seríem milionaris en quatre dies. No dubteu que aviat tindran la barra de telefonar-te a casa per dir-te: El cap de la banda ha decidit de reformar el bany de casa seva, amb aixetes d’or i banyeres de marbre, per això hem pensat que li apujarem la factura un 25%. Els fiscals s’ho miraran de reüll i els jutges argumentaran que tenim un compromís de permanència amb l’empresa, que els jutges són molt respectuosos amb tothom, mentre no es demostri la culpabilitat, que en això són molt, però que molt escrupulosos. Sí, i ja sé que quan es demostri la culpabilitat arribaran a acords de reducció de penes, o al pagament de diverses quantitats per anul·lar la presó, però això és una altra cosa, i com nosaltres no sabem de dret ni de lleis, què hi hem de dir, hem de deixar aquests assumptes en mans dels experts, com deixem la telefonia en mans dels tècnics.
No en dubteu, no anem gens bé. Des de sempre sóc enemic de les multinacionals, i avui ja sóc enemic dels babaus que els riuen les gràcies. On us penseu que anem així? Ja sé que de mesells el món n’és ple, però amb mesells es perd la llibertat, la democràcia i la dignitat. Penseu-vos-ho.
De moment els he dit que mantinguin el que tinc, i que si cau contínuament com m’han amenaçat, i sempre que l’autoritat m’ho permeti, els engegaré a pastar fang! Penseu què seria donar-nos tots de baixa del negoci de tots aquests lladres i delinqüents venedors de dades i d’intimitat.
No tindríem Internet però seríem més lliures en tots els sentits, a més que arruïnaríem a les bandes d’estafadors, que aquí, podeu incloure-hi totes les grans empreses que entren a casa vostra per la fotudeta pantalla. Penseu-vos-ho.

I NO US PERDEU! EL DIRECTOR GENERAL, O DON, ÉS UN TAL ‘VITTORIO COLAO’, ITALIÀ, UNA EMINÈNCIA NASCUDA L’ANY 1961 -SEGONS LES DADES DE GOOGLE (UNS ALTRES QUE HI HA PER ESCRIURE UN LLIBRE), VA NÉIXER EL 2008- I SORPRENGUEU-VOS DE LA SEVA FASCINANT FORMACIÓ:

ESCOLA DE NEGOCIS HARVARD
BOCCONI UNIVERSITY
UNIVERSITAT DE HARVARD

Avui no hi ha mafiós que no hagi passat per la Universitat. Ja ho deia Coppola a ‘Il Padrino’. I Harvard és la principal fàbrica de delinqüents del món. Fa molt de temps que recomano el tancament de totes les Universitats. De ben segur, que pitjor que avui anem, no aniríem.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada