dimecres, 18 d’agost del 2021

ARA EM COMPRENDREU


El vídeo de mitja hora que us presento i aconsello de veure és del doctor Vladimir Zelenko (jueu) davant dels rabins exposant la immensa mentida de la covid. Tot el meu respecte i consideració envers el doctor Zelenko, un jueu que creu en Déu i la dignitat de les persones. Les excepcions confirmen la meva teoria i fan més grans aquests jueus magnífics, perquè sempre és complicat, agosarat, i alhora una mostra de fidelitat a la veritat, d’oposar-se al corrent majoritari. Considereu però, l’actitud dels rabins.

https://t.me/elinvestigador_org/5541


No és el primer jueu que rep els meus elogis i que m’emociona. Sempre jutjaré els homes, no per la seva condició, raça o nació, sinó per les seves virtuts i qualitats humanes. El doctor Vladimir Zelenko és un exemple en aquests temps obscurs, tan obscurs com negres vestien els voltors que l’escoltaven.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada